יום שישי, 10 במאי 2013

חיפוש מלונות זולים ב-ססה אאורונקה, קמפניה, איטליה בעזרת Hotels-seeker.com

ססה אאורונקה, קמפניה, איטליה

ססה אאורונקה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 15 מלונות בססה אאורונקה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Park Hotel Sessa Aurunca

Via dei Ciclamini, באייה דומיציה, איטליה

עם נופים פנורמיים של החוף, בPark Hotel Sessa Aurunca תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Park Hotel Sessa Aurunca אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Park Hotel Sessa Aurunca מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה (בעונה) ומעלית. בנוסף תמצאו מגרשי טניס, כספת ובריכת ילדים. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים הגדולים של Park Hotel Sessa Aurunca מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין.

בPark Hotel Sessa Aurunca יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 60 דקות באוטו.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכת ילדים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 85 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על הבריכה, 6 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
6 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 6 אהבו אותו
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 3 ביקורות על מסעדת המלון, 3 המליצו לאכול בה

La Serra Holiday Village & Beach Resort

בדירות נופש La Serra Holiday Village & Beach Resort תמצאו בריכה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, וקבלה הפועלת 24 שעות. כאורחי La Serra Holiday Village & Beach Resort אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

La Serra Holiday Village & Beach Resort מציע קונסיירז', כספת ובריכת ילדים. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. בנוסף, המקום מפעיל מועדון ילדים עם מבחר פעילויות שישמחו את הילדים לאורך היום.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו מקרר, טלפון ומטבחון. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לשהייה של משפחות.

בLa Serra Holiday Village & Beach Resort יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

מסעדה, מקרר, מטבחון, מקלחת, מועדון ילדים, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, מיני-גולף, מגרש משחקים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים

Domizia Palace Hotel Sessa Aurunca

Viale dei Tamerici, באייה דומיציה, איטליה

בDomizia Palace Hotel Sessa Aurunca תמצאו חוף פרטי וחדרים עם מיני בר.

Domizia Palace Hotel Sessa Aurunca מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם כספת, בריכה ומעלית. במלון יש אחסון מזוודות, שירותי בייביסיטר ומכבסה. המלון גם מספק לאורחיו אינטרנט אל-חוטי.

בDomizia Palace Hotel Sessa Aurunca תמצאו 115 חדרים נוחים ואלגנטיים. החדרים מכילים מגהץ, כבלים / לוויין ומייבש שיער. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Domizia Palace Hotel Sessa Aurunca מציעה תפריט ים תיכוני ואיטלקי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית איכותית ומאווירה רגועה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, גינה, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 99 ביקורות אורחים
7 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 7 אהבו אותו
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 4 אמרו שהן היו מאוד טובות
4 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 4 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
6 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 6 ימליצו עליה
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה חצוף או לא מסייע

BNS Hotel Francisco

Viale dei Bossi, באייה דומיציה, איטליה

BNS Hotel Francisco מציע קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה ומעלית. במלון יש בריכה פנימית, קונסיירז' ומרכז בריאות וספא. לשרותכם, המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של BNS Hotel Francisco תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. בכולם תמצאו מרכז בידור ומיני בר. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בBNS Hotel Francisco יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר. שרות החדרים פועל 24/7 והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי של נאפולי הינו 60 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 26 ביקורות אורחים

Hotel Della Baia

Via dell'Erica, באייה דומיציה, איטליה

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של הים , המלון מציע חדרים ממוזגים עם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כאורחי Hotel Della Baia אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Della Baia מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מגרשי טניס, כספת וקונסיירז'. במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בססה אאורונקה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Hotel Della Baia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, טלפון ומיני בר. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש חדרים שמתחברים.

המסעדה של Hotel Della Baia מגישה תפריט מקומי ובין-לאומי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המלון נמצא בפרברים של ססה אאורונקה ומציעשירות הסעות ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרי עישון

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טקסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Giulivo Hotel & Village

Via Dei Pini 1, באייה דומיציה, איטליה

נופים מרהיבים של הים נשקפים מן הטראסה של Giulivo Hotel & Village. כאורחי Giulivo Hotel & Village אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Giulivo Hotel & Village מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, בריכה (בעונה) וסאונה. מלבד מגרשי טניס, כספת וקונסיירז', המלון מציע גם מועדון כושר. מתקני הפנאי של Giulivo Hotel & Village כוללים מיני-גולף, כדורגל וכדורעף חופים ודיג.

המלון מציע 115 חדרים מרווחים וממוזגים. הם מציעים מייבש שיער, מיני בר וכבלים / לוויין. כל חדר כולל טלפון ומגהץ.

בבר של Giulivo Hotel & Village תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 60 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, מגרש גולף (באזור), גישה ישירה לחוף, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, כדורגל וכדורעף חופים, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Complesso Termale Vescine

Via delle Terme, 417, ססה אאורונקה, איטליה

Complesso Termale Vescine מציע בריכה, מעלית וג'קוזי. כמו כן תמצאו במלון סאונה, כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. החיבור לאינטרנט בחינם.

בComplesso Termale Vescine תמצאו 48 חדרים אלגנטיים. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שComplesso Termale Vescine הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עשיר ומגוון. בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה וליהנות מאווירה ידידותית ושקטה. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Villaggio La Serra

Località Villaggio La Serra, באייה דומיציה, איטליה

המלון נמצא בבאייה דומיציה, והוא מהווה נקודת יציאה מושלמת בזמן השהייה בססה אאורונקה.


Marina Club Hotel Altamarea

Via dell'Erica, Baia Domizia, צ'לולה, איטליה

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Marina Club Hotel Altamarea. כאורחי Marina Club Hotel Altamarea אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Marina Club Hotel Altamarea מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, בריכה ומעלית. בנוסף תמצאו מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה. מתקני הפנאי של Marina Club Hotel Altamarea כוללים שיט בקנו, גלישת רוח וטניס שולחן.

בMarina Club Hotel Altamarea תמצאו 180 חדרים נוחים וגדולים. כל החדרים ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

הבר של Marina Club Hotel Altamarea מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה הגדולה תיהנו מתפריט בין-לאומי ואיטלקי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, גינה, גלישת רוח, קריוקי, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 75 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 2 אהבו אותו
2 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 2 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מתוך 2 ביקורות, 2 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע

Aurhotel

Via dell'Erica, Baia Domizia, צ'לולה, איטליה

בנוסף לטראסה על הגג, המלון מציע חדרים ממוזגים עם מגהץ ומייבש שיער. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר צ'לולה.

במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה (בעונה) ומעלית. בנוסף תמצאו כספת, שירותי בייביסיטר וקונסיירז'. הצוות יכול להמליץ על סיורים וטיולים ולסייע בהשכרת רכב.

בAurhotel תמצאו 48 חדרים מודרניים ושקטים.

בבר של Aurhotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 43 ביקורות אורחים
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון או שהיו פחות מדי אפשרויות
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Hotel Della Cellole

Via Erica, Baia Domizia, צ'לולה, איטליה

המלון השקט והנעים מדורג 4 כוכבים ונמצא בצ'לולה. כאורחי Hotel Della Cellole אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Della Cellole מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מכון יופי וקונסיירז'. בנוסף, המלון מציע כספת, מגרשי טניס ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בצ'לולה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים שקטים וממוזגים והם מכילים חלונות חסינים לרעש ומגהץ. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שHotel Della Cellole הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Hotel Della Cellole תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון תמצאו חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז העיירה צ'לולה הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 101 ביקורות אורחים
10 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 9 אהבו אותו
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
6 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהנוף לים היה מאכזב

Albergo Teatro Romano

Via Appia 1941, מינטורנו, איטליה

Albergo Teatro Romano מציע מגרש משחקים, מעלית ובריכה (בעונה). הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להיות מעודכנים.

כל החדרים המודרנים של Albergo Teatro Romano מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי.

בAlbergo Teatro Romano יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Riva Fiorita

Via Lungomare, מינטורנו, איטליה

בחדרים המרווחים של Hotel Riva Fiorita תיהנו מחדר אמבטיה פרטי ומייבש שיער.

המסעדה של המלון מציעה תפריט איטלקי לארוחת בוקר. בערבים תוכלו ליהנות ממשקה בלאונג' בר הנעים של המלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Baja Domizia Villaggio

Via Pietre Bianche, 1, צ'לולה, איטליה

כללי

מסעדה

פעילויות

בריכת שחייה, מועדון לילה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס

International Hotel Siciliani Mondragone

Via Domiziana,591, מונדרגונה, איטליה

המלון הממוקם מול חוף הים מציע בריכת ילדים, מגרשי טניס ובריכה. כאורחי המלון אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

מהחדרים במלון נשקף הנוף המרהיב של הים.

בבר של International Hotel Siciliani Mondragone תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר.

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , ססה אאורונקה בתי מלון, ססה אאורונקה, מלונות בססה אאורונקה, ססה אאורונקה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בססה אאורונקה, ססה אאורונקה - ביקורות אורחים , ססה אאורונקה - תמונות של בתי מלון

Links:
ססה אאורונקה
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה