יום שישי, 10 במאי 2013

השוואת של מלונות במחירים מיוחדים ב-סקפאטי, קמפניה, איטליה

סקפאטי, קמפניה, איטליה

סקפאטי

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 16 מלונות בסקפאטי עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Pompei

Via Dante Alighieri 172, סקפאטי, איטליה

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז סקפאטי ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה.

Hotel Pompei מציע קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וכספת. במלון תמצאו מגרש משחקים, בר לארוחות קלות ואחסון מזוודות. בתוך שטח המלון יש גם מיני מרקט.

החדרים ממוזגים ומשקיפים אל עבר הנוף הנהדר של הבריכה והגבעה. בכולם תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בHotel Pompei יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Villa Poppaea, Oplontis וPompeii. הShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei וPompeii Airfield נמצאים כ- 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Nelton

Via Michelangelo Nappi 98, סקפאטי, איטליה

בHotel Nelton תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר סקפאטי.

Hotel Nelton שופץ לאחרונה ותמצאו בו קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. במלון תמצאו מרכז עסקים, שירותי כביסה וכספת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בסקפאטי ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Nelton מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Nelton מגישה תפריט איטלקי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מבחר רחב של משקאות. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Villa Poppaea, Pompeii וOplontis. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 40 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים

A Casa di Mario

Via Oberdan 6,, סקפאטי, איטליה

הbed and breakfast ממוקם באופן אידיאלי במרכז סקפאטי ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

הbed and breakfast מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, מעלית ושירותי בייביסיטר. בbed & breakfast תמצאו דוכן השכרות רכב וחנייה במקום.

בA Casa di Mario תמצאו 4 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת ומייבש שיער. בהbed & breakfast תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Pompeii וShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, כספת, מכונת צילום

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על גודל החדרים, 3 אמרו שהם היו גדולים
2 אורחים ציינו בביקורתם את צוות המלון, 2 אמרו שהוא היה מסייע וקשוב

B&B Pompei Il Fauno

Via Domenico Catalano 97, סקפאטי, איטליה

הbed and breakfast ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז סקפאטי ומחיריו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית. החדרים הממוזגים מכילים טלוויזיה עם מסך שטוחה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

B&B Pompei Il Fauno מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם כספת, קונסיירז' ובריכה (בעונה). בנוסף תמצאו מכבסה, שירותי כביסה ומשחקיה לילדים. הצוות ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון טיולים וסיורים ולסייע בהשכרת רכב.

כל החדרים הגדולים של B&B Pompei Il Fauno מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מייבש שיער ופינת קפה ותה. כמו כן, יש בחדרים מיני בר, מכונת קפה ומקרר. בהbed & breakfast תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של B&B Pompei Il Fauno תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת ה-bed and breakfast או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Oplontis וVilla Poppaea. נסיעה קצרה מה-bed and breakfast תביא אתכם אל Pompeii וShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופני הרים, אופניים, הטלת חצים, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 142 ביקורות אורחים
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 10 ביקורות על נקיון החדרים, 9 אמרו שהם היו מצוחצחים
6 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 6 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Bed and Breakfast Vesuvio

Via della resistenza, 99, סקפאטי, איטליה

הbed and breakfast ממוקם במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש מכבסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומספרה.

Bed and Breakfast Vesuvio מציע חדרים נוחים, אחסון מזוודות, שטח פיקניק וברביקיו ושירות הזמנת כרטיסים. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בBed and Breakfast Vesuvio תמצאו 3 חדרים מודרניים ושקטים.

בנוסף פועלים בBed and Breakfast Vesuvio מסעדה ובר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Oplontis וVilla Poppaea. Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei וPompeii ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, חדרי מלון נגישים לנכים, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

גינה, טרקלין

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Pompei Resort

Via Acquasalsa 16 A, פומפיי, איטליה

כפר הנופש המודרני ממוקם לנוחותכם במרכז פומפיי ומציע ג'קוזי, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה בגג.

Pompei Resort מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וכספת. בכפר נופש יש מכבסה, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בפומפיי ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים האלגנטיים ומודרנים של Pompei Resort תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים ממוזגים וכוללים מייבש שיער, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שPompei Resort הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Pompei Resort מציעה תפריט בין-לאומי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן הכפר נופש. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei וPompeii נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מכפר הנופש.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, ג'קוזי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 689 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 27 מצאו אותו מסייע ומנומס
7 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 15 ביקורות על המיקום של המלון, 12 אמרו שהוא במיקום נוח
9 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 9 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות

Studio83

Viale Mazzini 83, פומפיי, איטליה

הbed and breakfast נמצא במרכז של פומפיי ורק 10 דקות הליכה אל Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

Studio83 שופץ לאחרונה ומכיל קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בbed & breakfast תמצאו שירותי כביסה, מכבסה וכספת. ובנוסף הbed and breakfast מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים המודרנים של ה-bed and breakfast ממוזגים ומכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף, תמצאו בחדרים מיני בר, מייבש שיער ומקרר. בהbed & breakfast תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בStudio83 יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות לbed & breakfast תמצאו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה.

מיקום ה-bed and breakfast מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Pompeii נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מה-bed and breakfast.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 204 ביקורות אורחים
מתוך 15 ביקורות על נוחות החדרים, 15 אמרו שהחדרים היו נוחים
22 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 22 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 14 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 28 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 6 ביקורות על האינטרנט, 6 אמרו שהוא היה חינם
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס

Piccolo Sogno Hotel

ממוקם במרכז פומפיי ורק מספר צעדים מShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי. הוא נמצא במרחק הליכה קצר אל Pompeii.

Piccolo Sogno Hotel מציע כספת, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו שירותי בייביסיטר, אינטרנט אל- חוטי חינם וסלון יופי. במלון ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות ספורטיביות כמו למשל מיני-גולף, שיט בקנו ורכיבת סוסים.

כל החדרים הנוחים של המלון ממוזגים וכוללים מגהץ. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

בPiccolo Sogno Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות תיירותיות, בין השאר Villa Poppaea במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, מיני-גולף, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, טרקלין, מסאז', סלון יופי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 57 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 12 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 6 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על המיטות של המלון

Hotel Giovanna

Via Acquasalsa,18, פומפיי, איטליה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב פומפיי.

Hotel Giovanna מציע קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה ומעלית. במלון יש גינה, אחסון מזוודות ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בפומפיי ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים הנוחים של המלון ממוזגים ומכילים מיני בר, כבלים / לוויין ומייבש שיער. בחדרים תמצאו טלפון ומגהץ. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Giovanna יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של בתי קפה מפורסמים. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei וPompeii.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 היו מרוצים מהאינטרנט
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו גדולים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Amitrano

Via Lepanto, 93, פומפיי, איטליה

המלון מציע מחירים נוחים וממוקם באופן אידיאלי רק הליכה קצרה אל Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei. המלון הפופולרי נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Amitrano מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. המלון גם מספק לאורחיו אינטרנט אל-חוטי.

בHotel Amitrano תמצאו 32 חדרים מודרניים ושקטים. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Amitrano מציעה תפריט מקומי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה בבר של המלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

הHotel Amitrano ממוקם בסמוך לPompeii. הOplontis נמצא 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 5 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

B&B Dolcevita

Via Anastasio Rossi 24, פומפיי, איטליה

הbed and breakfast המסוגנן ממוקם באופן אידיאלי במרכז עיר, במרחק קצר של מספר דקות הליכה אל Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ואינטרנט אל- חוטי חינם. בB&B Dolcevita פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל אחד מהחדרים הגדולים של ה-bed and breakfast מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל החדרים הממוזגים של הbed & breakfast חסינים לרעש.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. Oplontis וVilla Poppaea נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מה-bed and breakfast.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

כספת, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00

ביקורות אורחים

סיכום של 55 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Hotel Calypso Pompei

Viale Giuseppe Mazzini 115, פומפיי, איטליה

המלון מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז פומפיי מציע שרותים רבים, כמו למשל קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ואחסון מזוודות. המלון הרגוע נמצא רק מספר דקות הליכה אל Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Hotel Calypso Pompei מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Hotel Calypso Pompei תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Villa Poppaea נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 30 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 6 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 6 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו לא נוחות
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מצאו אותה נוחה
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Maiuri Hotel

Via Acquasalsa 20, פומפיי, איטליה

המלון המדורג 4 כוכבים נמצא בלב פומפיי. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי בחינם.

Maiuri Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. במלון תמצאו מכבסה, שירותי כביסה וכספת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בפומפיי ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Maiuri Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. הם כוללים טלפון ומיני בר. חדר האמבטיה כולל מראת איפור מוארת ומקלחת.

במסעדה של Maiuri Hotel תוכלו להתענג על מאכלים מהמטבח המקומי. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של מקומות בילוי. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. Pompeii וShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 134 ביקורות אורחים
20 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 19 מצאו אותו מסייע ומנומס
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 13 ביקורות על המיקום של המלון, 11 אמרו שהוא במיקום נוח
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
8 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 8 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא

Il Bassotto Pompei Bed and Breakfast

via Carlo Alberto, 62, פומפיי, איטליה

המיקום המרכזי של Il Bassotto Pompei Bed and Breakfast יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של פומפיי כמו למשל Pompeii אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

בחדרים המרווחים של Il Bassotto Pompei Bed and Breakfast תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ומיני בר. בכולם תמצאו מקרר. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. במרחק הליכה נמצאShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מתוך 2 ביקורות, 2 אמרו שהחדרים היו במצב טוב

Bed and Breakfast Il Ciliegio

Road Acquasalsa, 21, פומפיי, איטליה

הbed and breakfast יושב באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בפומפיי.

Bed and Breakfast Il Ciliegio מציע חדרים נוחים, חנייה במקום, גינה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בBed and Breakfast Il Ciliegio תמצאו 3 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במייבש שיער ומקלחת. החדרים הממוזגים כוללים כבלים / לוויין.

הbed and breakfast ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Pompeii ופחות מעשר דקות נסיעה אל Oplontis וVilla Poppaea. Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מה-bed and breakfast.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

שירות השכמה, מכונת צילום

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel De Rosa Boscoreale

Via Parrella,1, בוסקוריאלה, איטליה

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את Villa Poppaea, Oplontis וVesuvius National Park. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 30 דקות במכונית.



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , סקפאטי בתי מלון, סקפאטי, מלונות בסקפאטי, סקפאטי דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בסקפאטי, סקפאטי - ביקורות אורחים , סקפאטי - תמונות של בתי מלון

Links:
סקפאטי
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה