יום שישי, 10 במאי 2013

הזמנת מלונות זולים לטיול ב-פלמה קמפניה, קמפניה, איטליה

פלמה קמפניה, קמפניה, איטליה

פלמה קמפניה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 11 מלונות בפלמה קמפניה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Saturday

Via Sarno, פלמה קמפניה, איטליה

Hotel Saturday מציע קונסיירז', מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. כמו כן תמצאו במלון שירותי כביסה, מכבסה ושירותי בייביסיטר. בנוסף יש עמדת עיתונים בתוך שטח המלון.

בחדרים המרווחים של Hotel Saturday תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כל חדר כולל בין השאר טלפון, מייבש שיער ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של המלון חסינים לרעש.

בHotel Saturday יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 40 דקות נהיגה. מרכז העיירה פלמה קמפניה הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מסעדות יוקרה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרי עישון

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, חדרים לועידות וסמינרים, עמדת עיתונים, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Idea Hotel Nola

Via Bosco Fangone, סוויאנו, איטליה

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז סוויאנו ומציע חדרים מודרנים, בריכת ילדים, בית קפה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

Idea Hotel Nola מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. במלון תמצאו סלון יופי, כספת וניקוי יבש. המלון כולל מרכז קניות ומיני מרקט.

בחדרים המרווחים של Idea Hotel Nola תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מכונת קפה, טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של הIdea Hotel Nola הם חסינים לרעש.

בIdea Hotel Nola יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חניה לנכים, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש משחקים, טרקלין, סלון יופי, בריכת ילדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pamaran Hotel

Via Madonna della Stella 7, סן פאולו בל סיטו, איטליה

המלון המודרני ממוקם באופן אידיאלי במרכז סן פאולו בל סיטו ומציע בריכה, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Pamaran Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חדר טלוויזיה ומגרש כדורגל. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בסן פאולו בל סיטו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים טלפון, כבלים / לוויין ומיני בר. האורחים יהנו ממקלחת, חלוקי רחצה ומראת איפור מוארת בחדרי האמבטיה.

בבר של Pamaran Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בסן פאולו בל סיטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז', בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 35 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על החדרים, ורק 1 היו שליליות
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Belsito Hotel Nola

Via Provinciale per Nola, 126, סן פאולו בל סיטו, איטליה

המלון המדורג 4 כוכבים יושב במרכז סן פאולו בל סיטו.

Belsito Hotel Nola מציע סאונה, מעלית ובריכה. עובדי המלון הפתוחים והנמרצים, זמינים מסביב לשעון. כמו כן, יש בBelsito Hotel Nola כספת, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

החדרים הנוחים בBelsito Hotel Nola מכילים מיני בר, מגהץ וטלפון. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שBelsito Hotel Nola הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בBelsito Hotel Nola יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מהמלון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 53 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על הבריכה, 3 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
3 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 3 ימליצו לאכול בה
2 מהאורחים ציינו בביקורתם את חדר האמבטיה, 2 אמרו שהוא היה קטן מדי לטעמם
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Augustus Hotel Ottaviano

Via Giovanni XXIII 61, אוטאביאנו, איטליה

המלון המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז אוטאביאנו ומציע בריכה, מגרשי טניס וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

במלון יש מכון יופי, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, כספת וסלון יופי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם באוטאביאנו ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Augustus Hotel Ottaviano תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומייבש שיער. כל חדר כולל בין השאר מגהץ, טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של הAugustus Hotel Ottaviano הם חסינים לרעש.

בבר של Augustus Hotel Ottaviano תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הShrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלולי הליכה, טרקלין, סלון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Fluminia

Via Sarno-Palma, סארנו, איטליה

בHotel Fluminia תמצאו ג'קוזי ואינטרנט אל- חוטי חינם וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סארנו.

Hotel Fluminia מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם כספת, שירותי בייביסיטר ומעלית. במלון תמצאו ספריה, מכבסה וגינה. אתם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

המלון מציע 27 חדרים מרווחים וממוזגים. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בHotel Fluminia יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הVesuvius Airfield נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, ג'קוזי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Hotel La Fenice Boscoreale

Via Passanti Flocco 630, בוסקוריאלה, איטליה

בHotel La Fenice Boscoreale תמצאו בריכה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בוסקוריאלה.

Hotel La Fenice Boscoreale מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', בר לארוחות קלות וכספת. במלון יש טראסה ואחסון מזוודות. כמו כן עומדים לרשותכם שרות ההסעות של המלון ודוכן מכירת כרטיסים.

כל החדרים המודרניים של Hotel La Fenice Boscoreale מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שHotel La Fenice Boscoreale הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Hotel La Fenice Boscoreale תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצא Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מועדון לילה, הטלת חצים, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Ginevra Poggiomarino

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז פוג'ומרינו ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה.

במלון יש שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו מכבסה, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בפוג'ומרינו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים הגדולים של Hotel Ginevra Poggiomarino תיהנו מכספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. הם מציעים מגהץ ומיני בר.

בבר של Hotel Ginevra Poggiomarino תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה במלון מסעדה אשר מתמחה במאכלים מהמטבח האיטלקי. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Shrine of the Virgin of the Rosary of Pompei נמצא כ-20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, כדורעף, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Il Giardino Degli Aranci

Via Parrocchia 158/60, נולה, איטליה


Villa Lina S.r.l.

Villa Lina S.r.l. מציע בריכה, כספת ומעלית. במלון תמצאו מגרש משחקים, גינה וקפיטריה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Villa Lina S.r.l. מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר.

בVilla Lina S.r.l. יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. הVesuvius Airfield נמצא במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Certosa Di San Giacomo

Via Nazionale 1, לאורו, איטליה

Hotel Certosa Di San Giacomo מציע כספת, גינה ובריכה.

בחדרים המרווחים של Hotel Certosa Di San Giacomo תיהנו ממיני בר, טלפון וטלוויזיה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. מרכז העיירה לאורו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מיני בר

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

טקסים

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , פלמה קמפניה בתי מלון, פלמה קמפניה, מלונות בפלמה קמפניה, פלמה קמפניה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בפלמה קמפניה, פלמה קמפניה - ביקורות אורחים , פלמה קמפניה - תמונות של בתי מלון

Links:
פלמה קמפניה
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה