יום שבת, 11 במאי 2013

מצאו את כל הלינות ב-קאסוריה, קמפניה, איטליה. און ליין

קאסוריה, קמפניה, איטליה

קאסוריה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 18 מלונות בקאסוריה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Daytona

Via Castagna, 10, קאסוריה, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב קאסוריה ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוחה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Daytona מציע קונסיירז', כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, המלון מציע ניקוי יבש, מכבסה ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקאסוריה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים המודרנים בהמלון מכילים חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין. החדרים מאובזרים במגהץ, טלפון ומיני בר. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Daytona הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Hotel Daytona מגישה תפריט בין-לאומי ואיטלקי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. ישנו גם בר מסוגנן המציע מגוון של משקאות. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

במלון ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. קסטל נובו, דומו נאפולי והמוזיאון של קאפודימונטה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Hotel Fly

Via Giovanni Amato 13, קאסוריה, איטליה

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Hotel Fly עם חדרים מודרנים ובנוסף מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח.

Hotel Fly מציע מעלית, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון תמצאו שירותי בייביסיטר, כספת ואינטרנט אל- חוטי חינם. אתם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

בהמלון יש 30 חדרים מרוהטים ומאובזרים בקפידה. כל חדר מכיל גם כבלים / לוויין, מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי.

בבר של Hotel Fly תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את דומו נאפולי, המוזיאון של קאפודימונטה וPalace of Capodimonte. המלון מציע חניה חינם ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרי עישון

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, כספת, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו גדולים

Hotel Futura

Via Nazionale Delle Puglie 195, קאסוריה, איטליה

המלון המודרני והאלגנטי מדורג 4 כוכבים ונמצא בקאסוריה. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Futura מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, מעלית וקונסיירז'. בנוסף תמצאו הסעות חינם אל ומשדה התעופה, כספת ושירותי בייביסיטר. בתוך שטח המלון יש גם מיני מרקט, חנות מזכרות/מתנות וכספומט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Futura מגישה תפריט איטלקי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את דומו נאפולי, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וקסטל נובו. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 64 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
מצאנו 2 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב

Hotel Meeting Casoria

Via Circumvallazione Esterna di Napoli 46, קאסוריה, איטליה

את Hotel Meeting Casoria תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מסוגננים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מעלית, קונסיירז' והמרת מטבע זר.

בHotel Meeting Casoria תמצאו 24 חדרים מודרניים ושקטים.

בבר של Hotel Meeting Casoria תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

במלון ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Cercola Airfield, Palace of Capodimonte ודומו נאפולי נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים

City Hotel Casoria

Via Capri 34, קאסוריה, איטליה

City Hotel Casoria שופץ וחודש לפני זמן לא רב. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הצוות זמין לאורך כל היום והלילה.

בCity Hotel Casoria תמצאו 60 חדרים מרווחים ונוחים. החדרים מוארים וממוזגים ומכילים כבלים / לוויין, מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף תמצאו טלפון, מים מינרלים ומיני בר.

בבר של City Hotel Casoria תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר.

המלון יושב כ- 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי של נאפולי. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים דומו נאפולי, קסטל נובו והמוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-1:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים

Hotel Clinton

Via Nazionale delle Puglie, 245, קאסוריה, איטליה

בHotel Clinton תמצאו הסעות חינם אל ומשדה התעופה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדרים המכילים בין השאר טלוויזיה עם מסך שטוח. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קאסוריה.

Hotel Clinton מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מעלית ובר לארוחות קלות. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות.

כל החדרים המודרניים של Hotel Clinton מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם ערוצי סרטים איכותייים.

בבר של Hotel Clinton תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי. Santa Maria Airfield נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, סרטים בחדר, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Blanc Casoria

Hotel Blanc Casoria מציע קונסיירז', כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, המלון מציע המרת מטבע זר, אינטרנט אל- חוטי חינם ובר לארוחות קלות. בנוסף תוכלו לנצל את שירותי ההסעות של המלון ואת דוכן הסיורים המודרכים.

בHotel Blanc Casoria תמצאו 22 חדרים נוחים ומרווחים. הם כוללים טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים בHotel Blanc Casoria הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Blanc Casoria מסעדה ובר. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את דומו נאפולי, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וקסטל נובו. מרכז העיר קאסוריה ושדה התעופה נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצאים שניהם במרחק 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 3 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Bruman Hotel Casoria

Via Giacinto Gigante 124, קאסוריה, איטליה

Bruman Hotel Casoria מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. במלון יש קפיטריה, שירותי כביסה ובר לארוחות קלות. ובנוסף המלון מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

בBruman Hotel Casoria תמצאו 38 חדרים מודרנים. חדרי האמבטיה מכילים מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומיני בר.

בBruman Hotel Casoria יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי. המלון מציע חניה חינם ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Hotel Luxor Casoria

I Traversa Circumvallazione Esterna, קאסוריה, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב קאסוריה ותעריפיו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוחה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Luxor Casoria מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. במלון תמצאו מספרה וסלון יופי. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מגהץ ומיני בר. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Luxor Casoria הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Hotel Luxor Casoria תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה אלגנטית. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את קסטל נובו, דומו נאפולי והמוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי. Palace of Capodimonte וCercola Airfield ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Luxor Casoria.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

טרקלין, סלון יופי, מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Hotel Sannita Casoria

Via Indipendenza 23, קאסוריה, איטליה

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה ממרכז קאסוריה ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Sannita Casoria מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', כספת ובר לארוחות קלות. במלון תמצאו אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב.

בחדרים המרווחים של Hotel Sannita Casoria תמצאו כבלים / לוויין, מייבש שיער ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת וחלוקי רחצה.

בבר של Hotel Sannita Casoria תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Joyfull

Via Traccia a Poggioreale 663, Poggioreale, נאפולי, איטליה

לHotel Joyfull יש דירוג של 3 כוכבים ומיקום אטרקטיבי במיתחם Poggioreale. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר נאפולי.

Hotel Joyfull מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואינטרנט חינם בכל האזורים. בנוסף, יש במלון קונסיירז', כספת ומרכז עסקים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בנאפולי ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים שקטים וממוזגים והם מכילים חלונות חסינים לרעש, כבלים / לוויין, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר כולל בין השאר מקרר, מייבש שיער ומיני בר. בהמלון תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Joyfull מציעה תפריט מקומי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. שרות החדרים פועל 24 שעות והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

המלון יושב במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של נאפולי. פאלאצו ריאל, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וקסטל נובו נמצאים במרחק נסיעה קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 250 ביקורות אורחים
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 31 ביקורות על הצוות, 23 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
18 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 17 חשבו שהמחיר היה הוגן
35 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 13 חשבו שהוא היה נוח, אך 22 אמרו שלא
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמקלחת הייתה נקייה, ורק 1 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת
מתוך 2 ביקורות על החניה, 2 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה

Le Cheminee Business Hotel

Via Della Stadera 91, Poggioreale, נאפולי, איטליה

לLe Cheminee Business Hotel יש דירוג של 4 כוכבים ומיקום מצויין במיתחם Poggioreale. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר נאפולי.

Le Cheminee Business Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ומרכז עסקים. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להיות מעודכנים. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

כל אחד מהחדרים האינטימיים של Le Cheminee Business Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. תמצאו בהם מייבש שיער, נגן די וי די ומיני בר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

בבר של Le Cheminee Business Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה מלאת שיק. בנוסף ישנה במלון מסעדה אשר מתמחה בתפריט איטלקי וצמחוני. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את ריאל תיאטרו די סן קרלו, דומו נאפולי וקסטל נובו. המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וTelecom Italia Tower נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 275 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 22 אמרו שהם היו מאוד נקיים
40 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 38 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 14 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 4 אמרו להמנע מכך
מתוך 48 ביקורות על המיקום של המלון, 30 אמרו שהוא במיקום נוח
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 14 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 4 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Hotel Europa Arzano

Circonvallazione Esterna 206, Secondigliano, נאפולי, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז ארצאנו ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Europa Arzano מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. במלון תמצאו ניקוי יבש, כספת ושירותי כביסה. בנוסף תוכלו לנצל את שירותי ההסעות של המלון ואת דוכן הסיורים המודרכים.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Europa Arzano מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי ומים מינרלים. בין השאר, תמצאו בחדרים טלפון ווילונות אטומים לאור. האורחים יהנו ממקלחת וחלוקי רחצה בחדרי האמבטיה.

בבר של Hotel Europa Arzano תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה גדולה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

המלון ממוקם בSecondigliano, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן הביקור בארצאנו. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את ההמוזיאון של קאפודימונטה, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 44 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על נקיון החדרים, 5 אמרו שהם היו מלוכלכים
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה
מתוך 2 ביקורות על החניה, 2 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
4 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 3 ימליצו לאכול בה

Leonessa Hotel Volla

Via Raffaello Sanzio Napoli-Volla, וולה, איטליה

המלון האלגנטי נמצא לנוחותכם במרכז וולה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה בגג.

במלון תמצאו קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בLeonessa Hotel Volla פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה ומרכז עסקים.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל מיני בר, כבלים / לוויין וכספת. החדרים גדולים וממוזגים ומכילים טלפון ומגהץ. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שLeonessa Hotel Volla הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בLeonessa Hotel Volla יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

Amaranto Hotel

Prima Traversa Murillo Di , קרידטו, איטליה

המלון המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז קרידטו ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם והסעות חינם אל ומשדה התעופה.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה וקונסיירז'. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקרידטו ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Amaranto Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. בהמלון תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את דומו נאפולי, קסטל נובו והמוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו פחות מ-10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Mi.ro.

Via Filichito 72, וולה, איטליה

Hotel Mi.ro. מציע קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית.

בHotel Mi.ro. תמצאו 45 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת. בהמלון תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

בHotel Mi.ro. יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי, קסטל נובו ודומו נאפולי. Cercola Airfield נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Olga Naples

המלון נמצא במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש מעדניה ובר לארוחות קלות.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו מיני בר, טלפון ומייבש שיער.

בבר של Hotel Olga Naples תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 20 דקות נהיגה. דומו נאפולי, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וFestival del Cinema all'Aperto Accordi at Disaccordi נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיני בר, מייבש שיער, חדרי מלון נגישים לנכים

שירותים

שירות השכמה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Rea Casalnuovo di Napoli

Via Nazionale Delle Puglie 2, קאסאלנואובו די נאפולי, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב קאסאלנואובו די נאפולי ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

Hotel Rea Casalnuovo di Napoli מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, קונסיירז' ומרכז עסקים. במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה וכספת. תוכלו לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Hotel Rea Casalnuovo di Napoli מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם כוללים מיני בר, מגהץ ומייבש שיער. חדר האמבטיה כולל מקלחת וחלוקי רחצה.

בבר של Hotel Rea Casalnuovo di Napoli תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי, קסטל נובו וCercola Airfield. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים


View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , קאסוריה בתי מלון, קאסוריה, מלונות בקאסוריה, קאסוריה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקאסוריה, קאסוריה - ביקורות אורחים , קאסוריה - תמונות של בתי מלון

Links:
קאסוריה
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה