יום שבת, 11 במאי 2013

הזדמנות לינה בלתי חוזרת!! ב-קפאצ'יו, קמפניה, איטליה

קפאצ'יו, קמפניה, איטליה

קפאצ'יו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 54 מלונות בקפאצ'יו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 3

Oleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club

Via Laura 240, קפאצ'יו, איטליה

עם נופים נדירים של החוף, בOleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Oleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Oleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club עבר שיפוץ לא מזמן ותמצאו בו קונסיירז', בריכה (בעונה) ובריכת ילדים. כמו כן תמצאו בכפר נופש שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וכספת. מתקני הפנאי של Oleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club כוללים טניס שולחן וכדורגל וכדורעף חופים.

בOleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club תמצאו 64 חדרים נוחים וגדולים. בין השאר, תמצאו בחדרים מטבחון, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

במסעדה של Oleandri Resort Hotel Residence Villaggio Club תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח האיטלקי, מקומי וים תיכוני. בבר תימצאו קוקטיילים ומגוון רחב של משקאות. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת כפר הנופש תמצאו גם את Sele Airfield וMonte Molaro. Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, כסאות ילדים, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, אופניים, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, כדורגל וכדורעף חופים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 538 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 23 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
מתוך 13 ביקורות על מסעדת המלון, 12 המליצו לאכול בה
15 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 14 מצאו אותו מסייע ומנומס
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Clorinda

Via Laura 216, קפאצ'יו, איטליה

עם נופים נדירים של החוף, בHotel Clorinda תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Hotel Clorinda אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Clorinda שופץ לאחרונה ותמצאו בו בריכה, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, המלון מציע מועדון ילדים, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. מתקני הפנאי של Hotel Clorinda כוללים דיג ורכיבת סוסים.

בHotel Clorinda תמצאו 48 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל חדר מכיל כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח.

בHotel Clorinda יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Sele Airfield וMonte Molaro. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מועדון ילדים, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, קריוקי, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, טרקלין, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 55 ביקורות אורחים

Hotel Mec Paestum

Via Tiziano 23, קפאצ'יו, איטליה

המלון המודרני והאלגנטי מדורג 5 כוכבים ונמצא בקפאצ'יו. הוא ממוקם במרחק עשר דקות הליכה אל Tomb of the Diver.

Hotel Mec Paestum מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, בריכה וקפיטריה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים גינה, טראסה ואחסון מזוודות.

בחדרים הגדולים של Hotel Mec Paestum תיהנו ממייבש שיער, כבלים / לוויין ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שHotel Mec Paestum הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

הבר של Hotel Mec Paestum מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה המפוארת תיהנו מתפריט בין-לאומי ואיטלקי. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Capaccio Airfield ופחות מעשר דקות נסיעה אל Gaudo Airfield וPaestum Airfield. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 125 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Grand Hotel Paestum Tenuta Lupo'

Via Laura 201, קפאצ'יו, איטליה

המלון המודרני והאלגנטי מדורג 5 כוכבים ונמצא בקפאצ'יו.

Grand Hotel Paestum Tenuta Lupo' מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, מעלית ואינטרנט חינם בשטחים ציבוריים. במלון תמצאו כספת, מכבסה ומרכז עסקים. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

החדרים המודרנים בGrand Hotel Paestum Tenuta Lupo' כוללים מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במיני בר, מקרר וטלפון. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שGrand Hotel Paestum Tenuta Lupo' הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בGrand Hotel Paestum Tenuta Lupo' יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Capaccio Airfield ופחות מעשר דקות נסיעה אל Paestum Airfield, Gaudo Airfield וTomb of the Diver. Sele Airfield וMonte Molaro נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 52 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 2 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה

Hotel Parco Dei Principi Capaccio

Via Poseidonia, 64 Località Ponte di Ferro, קפאצ'יו, איטליה

Hotel Parco Dei Principi Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, מגרש משחקים ושירות הזמנת כרטיסים. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בחדרים הנוחים של Hotel Parco Dei Principi Capaccio תיהנו ממייבש שיער, כבלים / לוויין ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון. כל החדרים הממוזגים בHotel Parco Dei Principi Capaccio הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Parco Dei Principi Capaccio מסעדה ובר.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את Sele Airfield וMonte Molaro. Gaudo Airfield, Paestum Airfield וTomb of the Diver נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, גישה ישירה לחוף, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 56 ביקורות אורחים

Portasirena Agriturismo

Via Ponte Marmoreo, פאסטום, איטליה

Portasirena Agriturismo מציע בריכה ומגרש משחקים. בPortasirena Agriturismo פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. תוכלו לנצל את חיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם בזמן שהייתכם.

בהחווה יש 11 חדרים מודרנים מרוהטים ומאובזרים בקפידה. בהחווה תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

במסעדה של Portasirena Agriturismo תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט המקומי ומקומי.

החווה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Monte Molaro ופחות מעשר דקות נסיעה אל Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן החווה הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים

Hotel Villa Rita

Via Nettuno 9, קפאצ'יו, איטליה

את Hotel Villa Rita תמצאו למרגלות Monte Ripalta, מרחק נסיעה קצר מMonte Molaro.

Hotel Villa Rita מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בHotel Villa Rita פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בחדרים הגדולים ונוחים של Hotel Villa Rita תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר וטלפון. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Villa Rita יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Monte San Salvatore וMonte Calvo ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Villa Rita.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, השכרת אופניים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 277 ביקורות אורחים
מתוך 18 ביקורות על נקיון החדרים, 18 אמרו שהם היו מצוחצחים
32 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 31 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
21 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 20 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 19 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 18 ביקורות על הצוות, 15 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Ariston Capaccio

Via Laura 13, קפאצ'יו, איטליה

בHotel Ariston Capaccio תמצאו מרכז בריאות וספא ובריכה וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין.

Hotel Ariston Capaccio מציע כספת, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בנוסף, יש במלון מועדון כושר, שירות הזמנת כרטיסים ושירותי בייביסיטר. כמו כן עומדים לרשותכם שרות ההסעות של המלון ודוכן מכירת כרטיסים.

כל החדרים הגדולים של Hotel Ariston Capaccio מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער וטלוויזיה.

בHotel Ariston Capaccio יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז קפאצ'יו נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 116 ביקורות אורחים
4 ציינו את העיצוב בביקורתם, 4 ציינו שהוא היה מודרני
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 11 ביקורות על הצוות, 10 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 מהאורחים התייחסו בביקורתם לגודל מיטות המלון, 4 אמרו שהן היו מרווחות
6 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 6 ימליצו עליה

Hotel dei Templi

Via Tavernelle 64, פאסטום, איטליה

במרגלותיו של Monte Molaro תמצאו את Hotel dei Templi ובמרחק נסיעה קצר משם תגיעו אל Sele Airfield. הוא ממוקם במרחק הליכה קצר אל Capaccio Airfield.

Hotel dei Templi מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קפיטריה, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'. בנוסף תמצאו בית קפה, בר לארוחות קלות ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

החדרים הממוזגים והנוחים במלון מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. תמצאו בהם טלפון, מייבש שיער ווילונות אטומים לאור. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel dei Templi הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Hotel dei Templi תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. Tomb of the Diver וGaudo Airfield נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Delle Rose Capaccio

Via Magna Grecia 943, פאסטום, איטליה

החדרים הנוחים בHotel Delle Rose Capaccio מכילים חדר אמבטיה פרטי. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בHotel Delle Rose Capaccio יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מיקום המלון נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. Monte Ripalta, Monte Calvo וMonte San Salvatore נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז'

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

El Pueblo

Via Hera 5, קפאצ'יו, איטליה

במרגלותיו של Monte Molaro תמצאו את El Pueblo ובמרחק של 20 דקות נסיעה משם תגיעו אל Sele Airfield. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה פלזמה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

בEl Pueblo תמצאו 25 חדרים ובנוסף מגרש כדורגל ובריכה (בעונה). בנוסף תמצאו מגרש כדורגל, מגרש משחקים ובר לארוחות קלות. מתקני הפנאי של El Pueblo כוללים כדורעף וטניס שולחן.

בחדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין.

בבר של El Pueblo תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Paestum Airfield ופחות מעשר דקות נסיעה אל Gaudo Airfield. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצא Tomb of the Diver.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, טיולים מודרכים, גינה, מגרש כדורגל, קריוקי, מגרש משחקים, כדורעף

שירותים

מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 23 ביקורות אורחים

Best Western Hotel Esplanade Capaccio

Via Poseidonia, קפאצ'יו, איטליה

חופשה בBest Western Hotel Esplanade Capaccio מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מודרנים המשקיפים לנוף המרהיב של הפארק, חניה חינם, מסעדה ובר. המלון מציע בריכה וחדרים עם חדר אמבטיה , טלויזיה עם לווין ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Best Western Hotel Esplanade Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, בריכת ילדים ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום כספת, שירותי כביסה ומגרשי טניס. באמבטיית אדים המפנקת של המלון תוכלו לטעון מחדש את המצברים בסוף היום.

כל אחד מהחדרים האלגנטיים של Best Western Hotel Esplanade Capaccio מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, פינת קפה ותה ומיני בר. בנוסף, תמצאו בחדרים מגהץ, מים מינרלים וטלפון. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבית הקפה של המלון תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Sele Airfield וMonte Molaro. נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, אמבטיית אדים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 269 ביקורות אורחים
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהמחיר היה הוגן
13 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 10 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 10 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 9 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
8 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 7 אהבו אותו
11 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Schuhmann Strand Hotel Capaccio

Via Maritima 1, קפאצ'יו, איטליה

עם נופים פנורמיים של החוף, בSchuhmann Strand Hotel Capaccio תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Schuhmann Strand Hotel Capaccio אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Schuhmann Strand Hotel Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, מעלית וקונסיירז'. במלון יש ניקוי יבש, כספת ושירותי בייביסיטר. מתקני הפנאי של Schuhmann Strand Hotel Capaccio כוללים טניס שולחן, רכיבת סוסים ושיט בקנו.

בSchuhmann Strand Hotel Capaccio תמצאו 53 חדרים גדולים. הם מציעים מיני בר, כבלים / לוויין ומייבש שיער. כל חדר כולל טלפון ומגהץ.

מסעדת המלון מתמחה בתפריט ים תיכוני ואיטלקי ומציעה נוף פנורמי של הים. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית איכותית ומאווירה רגועה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

הSchuhmann Strand Hotel Capaccio ממוקם בסמוך לGaudo Airfield. הנסיעה אל Monte Molaro לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, חוף פרטי, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 28 ביקורות אורחים

Il Cannito

Via Cannito, קפאצ'יו, איטליה

במרגלותיו של Monte San Salvatore תמצאו את Il Cannito ובמרחק נסיעה קצר משם תגיעו אל Tomb of the Diver. כאורחי Il Cannito אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד.

הספא של הפונדק מציע מגוון טיפולים מענגים בינהם מיטת שיזוף וג'קוזי. בפונדק תמצאו בריכה, גינה וכספת. לנוחותכם, הפונדק מציע חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

החדרים הנוחים בIl Cannito כוללים כבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה. כל חדר מכיל בין השאר חימום מרכזי וטלפון.

בIl Cannito יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את Capaccio Airfield, Paestum Airfield וGaudo Airfield. Monte Molaro נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהפונדק.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, גינה, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Castello dei Principi

via Monticello,27, קפאצ'יו, איטליה

המלון יושב בלב קפאצ'יו, ובמרחק הליכה קצר אל Monte San Salvatore. בHotel Castello dei Principi תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Hotel Castello dei Principi מציע ניקוי יבש, קבלה הפועלת 24 שעות ושירותי בייביסיטר. בנוסף, יש במלון שירותי כביסה, גן ילדים ומספרה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקפאצ'יו ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Hotel Castello dei Principi תיהנו מטלוויזיה, כספת ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון.

בבר של Hotel Castello dei Principi תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Monte Nero ופחות מעשר דקות נסיעה אל Monte Ripalta. הMonte Calvo, Tomb of the Diver וVesole נמצאים כ- 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, בית קפה, חדרי עישון

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, שירות השכמה, שירותי כביסה, אולם נשפים, חלל לתצוגות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Il Granaio dei Casabella

Via Tavernelle 84, פאסטום, איטליה

את Il Granaio dei Casabella תמצאו למרגלות Monte Molaro, רק 20 דקות נסיעה מTomb of the Diver.

Il Granaio dei Casabella מציע ספריה וגינה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקפאצ'יו ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים הגדולים ונוחים של Il Granaio dei Casabella תמצאו מייבש שיער וטלפון. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Il Granaio dei Casabella תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון ישנה חניה על חשבון הבית עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Paestum Airfield וCapaccio Airfield נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 170 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 25 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 18 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 5 אמרו להמנע מכך
מתוך 27 ביקורות על הצוות, 26 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
27 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 26 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
7 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 7 אמרו שהוא היה גדול ונקי
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא

Le Palme Hotel Capaccio

Via Poseidonia 123 - Zona Laura, פאסטום, איטליה

המלון ממוקם בפרברי קפאצ'יו, מרחק הליכה קצר אל Capaccio Airfield ומציע שרותי הסעות קבועים לנוחות האורחים. כאורחי Le Palme Hotel Capaccio אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Le Palme Hotel Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה (בעונה), מעלית ומרכז עסקים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. בבריכת השחייה תוכלו להתרענן, לנוח על מיטות השיזוף וליהנות ממשקה מהבר בבריכה. בנוסף, תמצאו בLe Palme Hotel Capaccio כספת, מגרשי טניס וקונסיירז'.

בLe Palme Hotel Capaccio תמצאו 84 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר מציע גם מקרר, מגהץ וכבלים / לוויין. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שLe Palme Hotel Capaccio הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Le Palme Hotel Capaccio תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הLe Palme Hotel Capaccio ממוקם בסמוך לPaestum Airfield. Le Palme Hotel Capaccio מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 215 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 6 ביקורות על נקיון החדרים, 6 אמרו שהם היו מצוחצחים
5 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 5 אהבו אותו
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Paistos Hotel

via Laura mare 39, קפאצ'יו, איטליה

Paistos Hotel מציע שירותי כביסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו שירות הזמנת כרטיסים, מכבסה ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בPaistos Hotel תמצאו 10 חדרים גדולים. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במקלחת ומייבש שיער. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בPaistos Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Monte Molaro וTomb of the Diver. נסיעה קצרה מהמלון תביא אתכם אל Paestum Airfield, Gaudo Airfield וSele Airfield.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 80 ביקורות אורחים

Minerva Resort Hotel

Via Poseidonia 255, קפאצ'יו, איטליה

כפר הנופש האלגנטי והמודרני מדורג 4 כוכבים ונמצא בקפאצ'יו.

Minerva Resort Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מועדון ילדים ומעלית. בכפר נופש יש מגרש משחקים, שירותי כביסה ומכבסה. מתקני הפנאי של Minerva Resort Hotel כוללים גלישה, כדורגל וכדורעף חופים וגלישת רוח.

כל החדרים הגדולים של כפר הנופש מאובזרים בכספת, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מיני בר, מקרר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

הבר של Minerva Resort Hotel מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט צמחוני, מקומי ובין-לאומי. ואם תעדיפו לאכול מחוץ לכפר נופש, תוכלו לבחור מתוך מגוון המסעדות הרחב שבאזור. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

כפר הנופש ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Capaccio Airfield ופחות מעשר דקות נסיעה אל Tomb of the Diver, Gaudo Airfield וPaestum Airfield. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן כפר הנופש הינו 90 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מועדון ילדים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, גלישה, מסלולי הליכה, כדורגל וכדורעף חופים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 40 ביקורות אורחים

Residenza Giancesare Bed and Breakfast Capaccio

Via Giancesare,4, קפאצ'יו, איטליה

את Residenza Giancesare Bed and Breakfast Capaccio תמצאו למרגלות Monte San Salvatore, מרחק נסיעה קצר מCapaccio Airfield. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קפאצ'יו.

בbed & breakfast יש מגרש משחקים, בריכה (בעונה) ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו טראסה, דוכן השכרות רכב וגינה. לשרותכם, הbed and breakfast מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל החדרים המודרניים של Residenza Giancesare Bed and Breakfast Capaccio מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, כבלים / לוויין וספת מיטה. ותוכלו גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield. הbed and breakfast מציע חניה חינם ובנוסף ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, אופניים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

La Locanda Del Mare Capaccio

Via Linora, קפאצ'יו, איטליה

את La Locanda Del Mare Capaccio תמצאו למרגלות Monte Molaro, מרחק קצר מMonte San Salvatore. כאורחי La Locanda Del Mare Capaccio אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

La Locanda Del Mare Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של הפונדק אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

החדרים המודרנים מכילים כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

בLa Locanda Del Mare Capaccio יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את Monte Ripalta וMonte Calvo. ונסיעה של חמש דקות מהפונדק תביא אתכם אל Tomb of the Diver.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חוף פרטי, גינה, אופניים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים

La Musa di Paestum Capaccio

Via Torre, קפאצ'יו, איטליה

בדירות נופש La Musa di Paestum (Residence Flora) Capaccio תמצאו מועדון כושר, בריכה, ובנוסף מעלית.

בדירות המרווחות של La Musa di Paestum (Residence Flora) Capaccio תמצאו חדר אמבטיה פרטי, מטבחון וטלוויזיה.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Tomb of the Diver ופחות מעשר דקות נסיעה אל Monte Molaro וMonte Ripalta. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקפאצ'יו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כללי

מסעדה, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villaggio Mare Hotel Capaccio

Via Laura 100, קפאצ'יו, איטליה

Villaggio Mare Hotel Capaccio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי בייביסיטר, קונסיירז' ובריכה (בעונה). במלון יש מגרש משחקים, אחסון מזוודות וחוף פרטי. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בVillaggio Mare Hotel Capaccio תמצאו 35 חדרים מודרניים ושקטים. הם מציעים מקרר, ברביקיו ומטבחון. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Villaggio Mare Hotel Capaccio תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Monte Molaro וSele Airfield. נסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Paestum Airfield, Gaudo Airfield וTomb of the Diver.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, סרטים בחדר, מטבחון, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, מיטת תינוק, חדרי עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, קריוקי, ביליארד, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Sogaris Hotel

Via Licinella 190, קפאצ'יו, איטליה

את Sogaris Hotel תמצאו למרגלות Monte Molaro, נסיעה קצרה מGaudo Airfield. הוא מציע בריכה, חניה בחינם וגישה חופשית לאינטרנט.

Sogaris Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ובריכת ילדים. בין השאר תמצאו במלון כספת, חוף פרטי וספריה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בSogaris Hotel תמצאו 24 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים מאובזרים במייבש שיער, מיני בר וטלפון.

בנוסף פועלים בSogaris Hotel מסעדה ובר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

כללי

שירות חדרים, מיני בר, מייבש שיער

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכת ילדים

שירותים

שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 58 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Casale Giancesare Hotel Capaccio

Contrada Giancesare 8, קפאצ'יו, איטליה

את Casale Giancesare Hotel Capaccio תמצאו למרגלות Monte San Salvatore, מרחק קצר מCapaccio Airfield. הוא ממוקם באופן אידיאלי למרגלות Monte Molaro.

Casale Giancesare Hotel Capaccio מציע בריכה, שירותי כביסה וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ומכבסה. מתקני הפנאי של Casale Giancesare Hotel Capaccio כוללים רכיבת סוסים וטניס שולחן.

בCasale Giancesare Hotel Capaccio תמצאו 8 חדרים מרווחים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת. מספר חדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Casale Giancesare Hotel Capaccio תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Paestum Airfield, Tomb of the Diver וGaudo Airfield. המלון מציע חניה חינם ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 158 ביקורות אורחים
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 11 ביקורות על הבריכה, 11 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 2 ביקורות על הנוף לים, 2 אמרו שהוא היה יפהפה


View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , קפאצ'יו בתי מלון, קפאצ'יו, מלונות בקפאצ'יו, קפאצ'יו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקפאצ'יו, קפאצ'יו - ביקורות אורחים , קפאצ'יו - תמונות של בתי מלון

Links:
קפאצ'יו
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה