יום שבת, 11 במאי 2013

ביקורות על מלונות, צימרים, אכסניות מומלצים ב-רוקגלוריוסה, קמפניה, איטליה

רוקגלוריוסה, קמפניה, איטליה

רוקגלוריוסה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 15 מלונות ברוקאגלוריוסה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

La Zizzania e il Mandarino B&B Roccagloriosa

Via San Leonardo, 4, רוקאגלוריוסה, איטליה

הbed and breakfast יושב באופן מושלם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם ברוקאגלוריוסה.

La Zizzania e il Mandarino B&B Roccagloriosa מציע טראסה ומעלית. בLa Zizzania e il Mandarino B&B Roccagloriosa ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. תוכלו להנות מרשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם בזמן שהייתכם.

הbed and breakfast מתהדר ב-4 חדרים מרווחים. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שLa Zizzania e il Mandarino B&B Roccagloriosa הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


La Pergola Hotel San Giovanni a Piro

Via Nazionale 39, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

המלון יושב לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בסן ג'יובאני א פירו.

La Pergola Hotel San Giovanni a Piro מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות, גינה ואינטרנט אל- חוטי חינם. כמו כן, יש בLa Pergola Hotel San Giovanni a Piro טראסה.

בLa Pergola Hotel San Giovanni a Piro תמצאו 20 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר מצוייד בטלפון, חדר אמבטיה פרטי ומייבש שיער. בכל החדרים תמצאו תקרה מקומרת.

במסעדה של La Pergola Hotel San Giovanni a Piro תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח המקומי ואיטלקי. בסוף היום הינכם מוזמנים להנות מכוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הינו 90 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים

Tenuta Terre di Bosco

Via Aia Della Serra, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

Tenuta Terre di Bosco מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קבלה הפועלת 24 שעות וספריה. כמו כן תמצאו במלון חדר טלוויזיה וטראסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בסן ג'יובאני א פירו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים הגדולים של Tenuta Terre di Bosco מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. לרשותכם חדרים ללא עישון.

במסעדה של Tenuta Terre di Bosco הינכם מוזמנים ליהנות ממאכלים מהמטבח המקומי. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. מידי יום נפתח בופה לארוחת הבוקר, כמון כן ניתן להזמין ארוחת בוקר לחדר.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז העיירה סן ג'יובאני א פירו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 77 ביקורות אורחים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Caluna Charme

Via Provinciale, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

נופים מרהיבים של הים והבריכה נשקפים מן הטראסה של Caluna Charme. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סן ג'יובאני א פירו.

Caluna Charme מציע כספת, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בנוסף, המלון מציע בית קפה, קפיטריה ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

בCaluna Charme תמצאו 8 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שCaluna Charme הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Caluna Charme תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, מסאז'

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 22 ביקורות אורחים

Hotel Torre Oliva

Via Nazionale, Policastro Bussentino, איטליה

המלון הייחודי נמצא לנוחותכם במרכז Policastro Bussentino ומציע בריכה ומגרשי טניס.

Hotel Torre Oliva מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. במלון תמצאו מגרש משחקים, מכבסה ושירותי כביסה. מתקני הפנאי של Hotel Torre Oliva כוללים גלישת רוח וטניס שולחן.

בחדרים המרווחים של Hotel Torre Oliva תמצאו מיני בר, מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. תמצאו בהם מגהץ וטלפון.

בבר של Hotel Torre Oliva תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, גלישת רוח, פעילויות ימיות, הטלת חצים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 139 ביקורות אורחים

Marcaneto Palace Hotel San Giovanni a Piro

Localita Marcaneto, סקאריו, איטליה

בMarcaneto Palace Hotel San Giovanni a Piro תמצאו בריכה ומועדון כושר וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סן ג'יובאני א פירו.

Marcaneto Palace Hotel San Giovanni a Piro מציע קבלה הפועלת 24 שעות, אחסון מזוודות ורחבת באולינג. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בסן ג'יובאני א פירו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Marcaneto Palace Hotel San Giovanni a Piro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער ומיני בר.

במסעדה של Marcaneto Palace Hotel San Giovanni a Piro תוכלו להתענג על מאכלים מהמטבח המקומי. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, גינה, ביליארד, רחבת באולינג, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 74 ביקורות אורחים

Hotel Pixunte Santa Marina

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במרכז Policastro Bussentino.

Hotel Pixunte Santa Marina מציע קונסיירז', מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, יש במלון אחסון מזוודות, מרכז עסקים ודוכן השכרות רכב. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בHotel Pixunte Santa Marina תמצאו 21 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר מצוייד בטלפון ומייבש שיער. כמה מן החדרים הינם גדולים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Pixunte Santa Marina מציעה תפריט מקומי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. לאחר יום מרתק של טיולים ואטרקציות תוכלו להתרווח בבר של המלון עם כוסית של משקה לבחירתכם.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הינו 80 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה, אופניים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Ristorante Cavaliere

Via Rione Nuovo, 12, סקאריו, איטליה

Hotel Ristorante Cavaliere מציע חוף פרטי, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. בנוסף תמצאו טראסה ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Ristorante Cavaliere מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וחדר אמבטיה פרטי. הם מציעים מיני בר וטלפון.

בבר של Hotel Ristorante Cavaliere תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה תפריט בין-לאומי. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

במלון תמצאו חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז העיירה סן ג'יובאני א פירו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 142 ביקורות אורחים

Hotel Residence Il Villaggio

Hotel Residence Il Villaggio מציע מגרש משחקים, ספריה וקבלה הפועלת 24 שעות. ישנן מבחר פעילויות ספורט ימי אטרקטיביות ובלעדיות.

בHotel Residence Il Villaggio תמצאו 23 חדרים מודרניים ושקטים. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

הבר של Hotel Residence Il Villaggio מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט איטלקי.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הינו 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, צלילה, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Locanda San Fantino

Via San Fantino 8, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

המקום נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בסן ג'יובאני א פירו.

Locanda San Fantino מציע שירותי בייביסיטר, מכבסה ובריכה (בעונה). ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Locanda San Fantino מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. בהמקום תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

במסעדה של Locanda San Fantino תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט המקומי.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה

שירותים

שירותי בייביסיטר, כביסה בשירות עצמי

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Residence Il Villaggio Elios

Località Torre Oliva - Contrada Crocifisso, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

בדירות נופש Residence Il Villaggio Elios תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מגרשי טניס, ושירותי בייביסיטר. המרחק למרכז העיר סן ג'יובאני א פירו הוא רק 10 דקות נסיעה.

Residence Il Villaggio Elios מציע מכבסה, מגרש משחקים ודוכן השכרות רכב. מתקני הפנאי של Residence Il Villaggio Elios כוללים דיג, שיט בקנו ורכיבת סוסים.

הדירות כוללות חדר אמבטיה פרטי, ברביקיו ומטבחון. מספר דירות הינן גדולות במיוחד והן מיועדות לאירוח משפחות.

בדירות נופש ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן דירות הנופש הוא רק 90 דקות ברכב.

כללי

מטבחון, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, טיולים מודרכים, גינה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

שירותי בייביסיטר, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


Romantico Rooms

Località Croce Viale Snc, מוריג'ראטי, איטליה

Romantico Rooms מציע כספת, בריכה (בעונה) ושירותי כביסה. כמו כן תמצאו במקום מכבסה, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. מתקני הפנאי של Romantico Rooms כוללים פעילויות ימיות ודיג.

כל החדרים המודרניים של Romantico Rooms מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין ומטבחון. בהמקום תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Albergo Ristorante Bel Tempio

Localita Matine, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

בAlbergo Ristorante Bel Tempio תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה וחדרים המכילים בין השאר מקרר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סן ג'יובאני א פירו.

Albergo Ristorante Bel Tempio מציע גינה, טראסה ואחסון מזוודות.

במסעדה של Albergo Ristorante Bel Tempio תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט האיטלקי. בערבים תוכלו להתרווח בלאונג' בר המודרני של המלון.

במלון ישנה חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מקרר, חדרי מלון נגישים לנכים, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מכונת צילום , אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

La Locanda Di Romeo

Via Provinciale 33, סן ג'יובאני א פירו, איטליה

La Locanda Di Romeo מציע מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי דירות הנופש, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. בדירות נופש ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות ספורטיביות כמו למשל אופני הרים ושיט בקנו.

הדירות מרווחות, ממוזגות ומצויידות בכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות גדולות במיוחד הערוכות לאירוח משפחות.

המסעדה של La Locanda Di Romeo מציעה תפריט איטלקי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן הדירות נופש. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בדירה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים, אופני הרים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

שירותי בייביסיטר, השכרת אופניים, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , רוקאגלוריוסה בתי מלון, רוקאגלוריוסה, מלונות ברוקאגלוריוסה, רוקאגלוריוסה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון ברוקאגלוריוסה, רוקאגלוריוסה - ביקורות אורחים , רוקאגלוריוסה - תמונות של בתי מלון

Links:
רוקגלוריוסה
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה