יום שישי, 10 במאי 2013

סופי שבוע במלונות, צימרים במחירים מיוחדים ב-פורטיצ'י, קמפניה, איטליה

פורטיצ'י, קמפניה, איטליה

פורטיצ'י

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 19 מלונות בפורטיצ'י עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Villa San Gennariello Portici

את Villa San Gennariello Portici תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים אלגנטיים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל כספת, מכבסה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Villa San Gennariello Portici מציע חדרים נוחים, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות וגינה.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של הים ומציעים נגן די וי די, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מאובזרים במייבש שיער וברביקיו.

מסעדת ה-bed and breakfast פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עשיר ומגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מה-bed and breakfast.

כללי

חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Fabric Hostel And Club

Via Bellucci Sessa 22, פורטיצ'י, איטליה

האכסניה נמצאת באופן מושלם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לביקורכם בפורטיצ'י. כל החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בחדרים המוארים של Fabric Hostel And Club תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין ונגן די וי די. הם כוללים מקרר, מיקרוגל ונגן תקליטורים.

בנוסף פועלים בFabric Hostel And Club מסעדה ובר.

מיקום האכסניה מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. הנסיעה אל קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מקלחת

פעילויות

מועדון לילה

שירותים

כספת, מחשב

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bayard Rooms

Via Nuova Macello, 19, פורטיצ'י, איטליה

הbed and breakfast ממוקם באופן אידיאלי במרכז פורטיצ'י ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בBayard Rooms תמצאו 8 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה.

בחדרים המודרנים של Bayard Rooms תמצאו מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. בהbed & breakfast תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

המסעדה של Bayard Rooms מגישה תפריט איטלקי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן הbed & breakfast. לאחר יום מרתק של סיורים ואטרקציות תוכלו להתרווח בבר של ה-bed and breakfast עם כוסית של משקה לבחירתכם.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את דומו נאפולי וקסטל נובו. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן ה-bed and breakfast הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa La Colombaia

Via Giuseppe Verdi 27, פורטיצ'י, איטליה

הפונדק נמצא בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל Palace of Portici.

בפונדק יש קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה (בעונה). בנוסף תמצאו שירותי כביסה, משחקיה לילדים ושירותי בייביסיטר. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרניים של Villa La Colombaia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, מגהץ וכבלים / לוויין. תמצאו בהם שעון מעורר, מאוורר תקרה וטלפון. כל החדרים הממוזגים בVilla La Colombaia חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בVilla La Colombaia מסעדה ובר. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי. באזור בו ממוקם הפונדק תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר Herculaneum במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מסאז', משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טקסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Miglio D'Oro Park Hotel

Corso Resina 296, ארקולאנו, איטליה

המלון יושב במרכז של ארקולאנו ורק 10 דקות הליכה אל Herculaneum. הוא מציע בריכת שחייה, חניה ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Miglio D'Oro Park Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, מרכז עסקים וכספת. במלון יש מכבסה, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בארקולאנו ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים האלגנטיים בMiglio D'Oro Park Hotel מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים וילונות אטומים לאור, מיני בר ומייבש שיער. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שMiglio D'Oro Park Hotel הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Miglio D'Oro Park Hotel מציעה תפריט בין-לאומי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. בסוף היום הינכם מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. הדומו נאפולי וקסטל נובו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, אמבטיה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 302 ביקורות אורחים
26 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 21 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 10 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 2 אמרו להמנע מכך
מתוך 13 ביקורות על הצוות, 12 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
14 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהם היו די גדולים
11 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות בהן נאמר שחדר האמבטיה היה גדול, ורק 1 לא הסכימו עם קביעה זו

Relais Villa Signorini

Via Roma 43, ארקולאנו, איטליה

Relais Villa Signorini עבר שיפוץ לאחרונה. בפונדק יש כספת, מעלית וקונסיירז'. לשעות הפנאי הפונדק מציע מספרה ועיסויים.

בRelais Villa Signorini תמצאו 17 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מייבש שיער ומקלחת. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שRelais Villa Signorini הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בRelais Villa Signorini יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

הפונדק נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. דומו נאפולי וקסטל נובו נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מRelais Villa Signorini.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, כסאות ילדים, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, טרקלין, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 70 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Andris Hotel

Via San Vito Parco Nazionale del Vesuvio, ארקולאנו, איטליה

המלון הנעים והמודרני מדורג 3 כוכבים ונמצא בארקולאנו. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ארקולאנו.

Andris Hotel מציע קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, כספת וניקוי יבש. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

בAndris Hotel תמצאו 23 חדרים גדולים ומודרנים. כל חדר מציע בין השאר כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

בAndris Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Villa Poppaea, Herculaneum ומאונט וזוביוס. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר ידאג לכך שחופשתכם תהיה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 170 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 13 מצאו אותו מסייע ומנומס
16 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 15 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 9 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 8 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
8 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Divinus B&B

104 B Street San Vito, ארקולאנו, איטליה

Divinus B&B מציע טראסה, גינה ואחסון מזוודות. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים.

החדרים הממוזגים והמוארים בbed and breakfast מכילים חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וטלוויזיה עם מסך שטוח.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Vesuvius National Park, קסטל נובו ומאונט וזוביוס. נסיעה של 10 דקות מה-bed and breakfast תביא אתכם אל Herculaneum וPalace of Portici.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , אחסון מזוודות

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Villa Ocsia Bed & Breakfast San Giorgio a Cremano

Via Don Morosino 89, סן ג'יורג'יו א קרמאנו, איטליה

הbed and breakfast ממוקם לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בסן ג'יורג'יו א קרמאנו.

Villa Ocsia Bed & Breakfast San Giorgio a Cremano מציע חדרים נוחים, קבלה הפועלת 24 שעות, מועדון כושר ושירותי בייביסיטר. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים מכבסה, ספריה ואחסון מזוודות. הbed and breakfast מספק שרותים ידידותיים לחיות המחמד.

בVilla Ocsia Bed & Breakfast San Giorgio a Cremano תמצאו 3 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים נגן די וי די, מיני בר ופינת קפה ותה. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, נגן תקליטורים ומכונת קפה.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת ה-bed and breakfast תמצאו גם את Herculaneum וקסטל נובו. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מה-bed and breakfast.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, נגן תקליטורים, נגן DVD, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, טיולים מודרכים, גינה, ביליארד

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, נושאי מזוודות, שירות השכמה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Herculaneum B&B

Via Luigi Palmieri, ארקולאנו, איטליה

Herculaneum B&B עבר שיפוץ לא מזמן ומכיל דוכן השכרות רכב, כספת ואחסון מזוודות. מתקני הפנאי של Herculaneum B&B כוללים דיג, אופני הרים וגלישת רוח.

בHerculaneum B&B תמצאו 6 חדרים נוחים. כל חדר כולל גם מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים מיקרוגל.

בבית הקפה של ה-bed and breakfast תוכלו ליהנות מקפה טוב וארוחת בוקר. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. Palace of Portici ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, גינה, אופני הרים, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 55 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 12 ביקורות על המיקום של המלון, 11 אמרו שהוא במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על הבר, 2 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה

Hotel Puntaquattroventi

Via Marittima 59, ארקולאנו, איטליה

המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר ומציע חדרים ברמת 4 כוכבים כמו גם בריכה (בעונה), גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחוף פרטי.

Hotel Puntaquattroventi מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, כספת וקונסיירז'. בנוסף תמצאו מועדון כושר, מגרש כדורגל והמרת מטבע זר. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

כל אחד מהחדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Puntaquattroventi יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. Palace of Portici נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, חוף פרטי, מגרש כדורגל, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Hotel Belvedere Ercolano

Via San Vito 124, ארקולאנו, איטליה

חופשה בHotel Belvedere Ercolano מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מרווחים המשקיפים לנוף הפנורמי של המפרץ, חניה חינם, מסעדה ובר. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Belvedere Ercolano מציע קונסיירז', כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. כמו כן תמצאו במלון טראסה ובר לארוחות קלות.

בHotel Belvedere Ercolano תמצאו 32 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר מציע גם נגן די וי די, מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את מאונט וזוביוס, קסטל נובו וHerculaneum. דומו נאפולי וVesuvius National Park נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מייבש שיער, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

טיולים מודרכים, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


I Papiri

Corso Resina 81, ארקולאנו, איטליה

הbed and breakfast מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז ארקולאנו מציע שרותים רבים, כמו למשל כספת, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות.

I Papiri מציע טראסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בארקולאנו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרנים של I Papiri מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים של הI Papiri הם חסינים לרעש.

מיקום ה-bed and breakfast מצויין עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. דומו נאפולי וקסטל נובו ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מה-bed and breakfast.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 74 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 3 ציינו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות שהמליצו לא לאכול במסעדה

Fuocomuorto Bed and Breakfast

Via Croce dei Monti 22, ארקולאנו, איטליה

את Fuocomuorto Bed and Breakfast תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם וגינה.

בFuocomuorto Bed and Breakfast תמצאו 3 חדרים מודרניים ושקטים. המטבח המשותף מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות בכל זמן שתירצו.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. מאונט וזוביוס וVesuvius National Park ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מFuocomuorto Bed and Breakfast.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 52 ביקורות אורחים

Le Fumarole

Via San Vito, 142, ארקולאנו, איטליה

הbed and breakfast ממוקם במרחק נסיעה קצר מלב ארקולאנו ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Le Fumarole מציע חדרים נוחים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות ושירותי בייביסיטר. בLe Fumarole ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בתוך שטח ה-bed and breakfast יש גם כספומט.

החדרים הנוחים בLe Fumarole מכילים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת ה-bed and breakfast תמצאו גם את Herculaneum וVesuvius National Park. הסעות אל ומנמל התעופה זמינות עבור אורחי ה-bed and breakfast.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, מסאז'

שירותים

שירותי בייביסיטר, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 86 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

B&B Golden Mile

Corso Resina 245, ארקולאנו, איטליה

המיקום המרכזי של B&B Golden Mile יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של ארקולאנו כמו למשל Herculaneum אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

בB&B Golden Mile תמצאו 3 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות וטראסה. לנוחותכם, הbed and breakfast מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל החדרים המודרנים של הbed & breakfast ממוזגים ומכילים מאוורר תקרה וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת ה-bed and breakfast פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עשיר ומגוון.

מיקום ה-bed and breakfast אידיאלי עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. קסטל נובו ודומו נאפולי ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

אחסון מזוודות

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו גדולים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Il Cratere B&B

Via San Vito 140, ארקולאנו, איטליה

נופים מרהיבים של הים נשקפים מן הטראסה של Il Cratere B&B. החדרים ממוזגים ומציעים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

בחדרים המרווחים של Il Cratere B&B תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ופינת קפה ותה. בכולם תמצאו מכונת קפה.

במסעדה של Il Cratere B&B תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט האיטלקי.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Villa Poppaea, מאונט וזוביוס וVesuvius National Park. Herculaneum וPalace of Portici נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מועדון לילה

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Hotel Souvenir Ercolano

Via San Vito 149, ארקולאנו, איטליה

חופשה בHotel Souvenir Ercolano מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מודרנים הפונים לנוף הפנורמי של הים, חניה חינם, מסעדה ובר. היא נמצאת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ארקולאנו.

באכסניה יש בר לארוחות קלות, גינה ואינטרנט אל- חוטי חינם. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בHotel Souvenir Ercolano תמצאו 30 חדרים מודרניים ושקטים.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת האכסניה תמצאו גם את קסטל נובו, מאונט וזוביוס וHerculaneum. נסיעה של 10 דקות מהאכסניה תביא אתכם אל Palace of Portici.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

גינה, הטלת חצים

שירותים

אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ercolano Hotel

Corso Resina 228, ארקולאנו, איטליה

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , פורטיצ'י בתי מלון, פורטיצ'י, מלונות בפורטיצ'י, פורטיצ'י דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בפורטיצ'י, פורטיצ'י - ביקורות אורחים , פורטיצ'י - תמונות של בתי מלון

Links:
פורטיצ'י
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה