יום שישי, 10 במאי 2013

דיל משגע של מלונות, צימרים ואכסניות של הרגע האחרון בצ'רקולה, קמפניה, איטליה

צ'רקולה, קמפניה, איטליה

צ'רקולה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 8 מלונות בצ'ירקולה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Relais Villa Buonanno

Viale Buonanno 10, צ'ירקולה, איטליה

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Relais Villa Buonanno עם חדרים ובנוסף ערוצי סרטים איכותייים, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר.

Relais Villa Buonanno מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מעלית וכספת. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים המודרנים בRelais Villa Buonanno כוללים מגהץ, כבלים / לוויין ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

בבר של Relais Villa Buonanno תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה תפריט מקומי. האורחים מוזמנים ליהנות ולהירגע בבר היין של המקום.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המקום תמצאו גם את המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי, Palace of Portici וקסטל נובו. דומו נאפולי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, טעימות יין, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 85 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Albergo Del Pino

Via Della Corte 51, צ'ירקולה, איטליה

את Albergo Del Pino תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל ניקוי יבש, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה.

בbed & breakfast יש מכבסה, אחסון מזוודות וחדר טלוויזיה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בצ'ירקולה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Albergo Del Pino מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

בבר של Albergo Del Pino תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי, Palace of Portici וקסטל נובו נמצאים כ-20 דקות נהיגה מה-bed and breakfast.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מחשב, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 18 ביקורות אורחים

Leonessa Hotel Volla

Via Raffaello Sanzio Napoli-Volla, וולה, איטליה

המלון האלגנטי נמצא לנוחותכם במרכז וולה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה בגג.

במלון תמצאו קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בLeonessa Hotel Volla פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה ומרכז עסקים.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל מיני בר, כבלים / לוויין וכספת. החדרים גדולים וממוזגים ומכילים טלפון ומגהץ. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שLeonessa Hotel Volla הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בLeonessa Hotel Volla יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. קסטל נובו, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ודומו נאפולי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

Hotel San Mauro

Via Casarea 45, סנט'אנסטסיה, איטליה

בHotel San Mauro תמצאו בריכה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנט'אנסטסיה.

Hotel San Mauro מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, מרכז עסקים ומגרשי טניס. במלון יש מועדון כושר, שירותי כביסה וניקוי יבש. באמבטיית אדים המפנקת של המלון תוכלו להתפנק בסוף היום.

בחדרים העכשוויים ומודרנים של Hotel San Mauro תיהנו ממייבש שיער, מיני בר ומגהץ. כל החדרים הממוזגים בHotel San Mauro חסינים לרעש.

בבר של Hotel San Mauro תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. המוזיאון של קאפודימונטה והמוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHotel San Mauro.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, גינה, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Faraone

Via Giacomo Matteotti 52, נאפולי, איטליה

Hotel Faraone מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. במלון תמצאו אחסון מזוודות, ניקוי יבש ומכבסה. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם.

החדרים הממוזגים והנוחים במלון מכילים טלפון, מייבש שיער ומגהץ.

בבר של Hotel Faraone תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המסעדה של Hotel Faraone מעוצבת בסגנון מסורתי ומציעה תפריט איטלקי ומקומי. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

במלון ישנה חניה על חשבון הבית עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Palace of Portici, המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי וHerculaneum נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים

RoomsRent Vesuvio Bed & Breakfast

Via Mario Pomilio 9, Ponticelli, נאפולי, איטליה

הbed and breakfast מציע 3 חדרים מרווחים המשקיפים על העיר והפארק.

RoomsRent Vesuvio Bed & Breakfast מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה ומעלית. בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות, חנייה במקום ומכבסה. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של ה-bed and breakfast אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

החדרים מכילים מגהץ וטלוויזיה. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש חדרים עם דלת מקשרת.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת ה-bed and breakfast תמצאו גם את קסטל דלובו, Herculaneum וקסטל נובו. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן ה-bed and breakfast הוא רק 60 דקות באוטו.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדרים צמודים, טלוויזיה

שירותים

מעלית, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים

B&B Privileged

Via Ugo Foscolo 17, פולנה טרוקיה, איטליה

הbed and breakfast ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בפולנה טרוקיה.

בbed & breakfast תמצאו גינה, שירותי בייביסיטר ואחסון מזוודות. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של B&B Privileged מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מודרני ואווירה ייחודית. יש מגוון רחב של אפשרויות לארוחת בוקר. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי של נאפולי, Palace of Portici וHerculaneum. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי של נאפולי הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

גינה

שירותים

שירותי בייביסיטר, אחסון מזוודות

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


La Casa del Pellegrino

Via Romani 3, סנט'אנסטסיה, איטליה

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר מלב סנט'אנסטסיה ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

La Casa del Pellegrino מציע מעלית, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. בLa Casa del Pellegrino פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אינטרנט אל חוטיעל חשבון הבית מוצע לכלל האורחים.

בחדרים המרווחים של La Casa del Pellegrino תמצאו כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מאובזרים בטלפון, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בLa Casa del Pellegrino יש מסעדה ובר אלגנטי.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Palace of Portici נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, חנויות, מכונת צילום , אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , צ'ירקולה בתי מלון, צ'ירקולה, מלונות בצ'ירקולה, צ'ירקולה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בצ'ירקולה, צ'ירקולה - ביקורות אורחים , צ'ירקולה - תמונות של בתי מלון

Links:
צ'רקולה
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה