יום שישי, 10 במאי 2013

השוואת דילים ומחירים למלונות ב-פריאנו, קמפניה, איטליה

פריאנו, קמפניה, איטליה

פריאנו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 25 מלונות בפריאנו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Locanda Costa Diva

Via Roma 12, פריאנו, איטליה

עם נופים נדירים של הים, בLocanda Costa Diva תמצאו חדרים ממוזגים עם גישה חושית לאינטרנט אלחוטי. הפונדק השקט נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Locanda Costa Diva עבר שיפוץ לאחרונה. בפונדק תמצאו שירותי בייביסיטר, קבלה הפועלת 24 שעות וכספת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפריאנו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים הגדולים ונוחים של Locanda Costa Diva תמצאו חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו מייבש שיער, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Locanda Costa Diva תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מודרנית וגדולה. הפונדק מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת בפונדק מסעדה.

בפונדק ישנה חניה על חשבון הבית עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן הפונדק הוא רק 80 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה, טרקלין

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 417 ביקורות אורחים
19 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 14 ימליצו עליה
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 12 ביקורות על הצוות, 11 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
9 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 9 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו

Casa Angelina

המלון מעוצב בסגנון בוטיק ונמצא במרכז פריאנו מציע מגוון של שרותים, בינהם בריכה, ג'קוזי ומעלית. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בCasa Angelina תמצאו 43 חדרים וגם מועדון כושר ושיעורי פילאטיס. עובדי המלון המאירים פנים והנמרצים, זמינים מסביב לשעון. כמו כן, תמצאו בCasa Angelina מכון יופי, כספת וסאונה.

בחדרים המרווחים של Casa Angelina תיהנו מכבלים / לוויין, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו טלפון, מיני בר ומייבש שיער. האורחים יהנו ממראת איפור מוארת, מוצרי טיפוח מפנקים וחלוקי רחצה בחדרי האמבטיה.

המסעדה של Casa Angelina מציעה תפריט ים תיכוני נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 694 ביקורות אורחים
מצאנו 33 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 4 חשבו שהוא היה מיושן
מתוך 24 ביקורות על חדר הכושר, 16 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
10 אמרו שזה היה מלון בוטיק
17 ציינו את האווירה במלון בביקורתם, 14 מצאו אותה מאוד רומנטית
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון היה עכשווי
מתוך 28 ביקורות על הבר, 24 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה

Hotel Margherita Praiano

Via Umberto I, 70, פריאנו, איטליה

עם נופים נדירים של הבריכה והחוף, בHotel Margherita Praiano תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Hotel Margherita Praiano אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Margherita Praiano מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, ג'קוזי ומעלית. אם הינכם רוצים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות מאיר הפנים ימליץ בשמחה על מסעדות פופולריות ועל מקומות מעניינים שחייבים לראות.

החדרים המודרנים וגדולים מצויידים במייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח ומציעים נוף פנורמי של הים והאוקיינוס. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, מיני בר ומגהץ. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

הבר של Hotel Margherita Praiano מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה הרומנטית תיהנו מתפריט מקומי ואיטלקי. בשכנות למלון יש מבחר רחב של מסעדות פופולריות. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

במלון ישנה חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 80 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 701 ביקורות אורחים
102 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 95 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 19 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 31 ביקורות על חדר האמבטיה, 28 אמרו שהוא היה די גדול
53 אורחים ציינו את הנוף לים בביקורתם, 49 אמרו שהוא היה יפהפה
מתוך 43 ביקורות על נוחות החדרים, 38 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהחניה הייתה נוחה, ורק 2 אמרו שהיא לא הייתה

Casa Colomba Praiano

חופשה בCasa Colomba Praiano מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים מרווחים הפונים לנוף הפנורמי של הים, חניה חינם, מסעדה ובר. המלון הפופולרי ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Casa Colomba Praiano מציע מעלית ואחסון מזוודות. בCasa Colomba Praiano פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. תוכלו לנצל את חיבור לאינטרנט ולהישאר מעודכנים גם בזמן שהייתכם.

בCasa Colomba Praiano תמצאו 10 חדרים מודרניים ושקטים. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

באזור הסובב את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 60 דקות במכונית.

כללי

חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
מתוך 5 ביקורות על הנוף מהמלון, 5 אמרו שהוא היה מדהים
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מצאו אותה נוחה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 2 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים

La Perla Hotel Praiano

Via Miglina 2, פריאנו, איטליה

חופשה בLa Perla Hotel Praiano מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים מודרנים הצופים לנוף המקסים של הים, חניה חינם, מסעדה ובר. המלון הנוח נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

La Perla Hotel Praiano מציע מכבסה, אחסון מזוודות והמרת מטבע זר. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בפריאנו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים הגדולים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים טלפון וחימום מרכזי. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

באזור הסובב את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים

שירותים

המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 535 ביקורות אורחים
77 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 75 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
84 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 77 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 50 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
46 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 39 חשבו שהמחיר היה הוגן
77 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 72 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
20 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 18 אהבו אותו

Hotel Villa Bellavista

Via Grado 47, פריאנו, איטליה

עם נופים נדירים של הים והמפרץ, בHotel Villa Bellavista תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. המלון הגדול ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Villa Bellavista מציע ניקוי יבש, בריכה (בעונה) ושירותי כביסה. בין השאר תמצאו במלון אחסון מזוודות, גינה ומכבסה. מתקני הפנאי של Hotel Villa Bellavista כוללים דיג ושנורקלינג.

בחדרים המודרנים וגדולים של Hotel Villa Bellavista תיהנו ממייבש שיער, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מציע בין השאר מאוורר תקרה וטלפון. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Villa Bellavista יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון יש מבחר רחב של מקומות בילוי.

במלון ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. סיורים מודרכים והזמנות לנסיעות ניתן לארגן בדוכן ההזמנות של המלון.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 164 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
מתוך 6 ביקורות על המרפסת, 5 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה

Stella Marina Bed & Breakfast Praiano

Via Gennaro Capriglione 123, פריאנו, איטליה

נופים מרהיבים של החוף נשקפים מן הטראסה של Stella Marina Bed & Breakfast Praiano. הbed and breakfast הסולידי ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

בהbed & breakfast תמצאו 6 חדרים נוחים מרוהטים ומאובזרים בקפידה. כמה מן החדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

באזור המקיף את ה-bed and breakfast יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בפריאנו.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 3 ביקורות חיוביות על החדרים, ורק 2 היו שליליות
מתוך 2 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה

Villa Maria Pia Hotel Praiano

Via Roma 17, פריאנו, איטליה

עם נופים נדירים של הים, בVilla Maria Pia Hotel Praiano תמצאו חדרים ממוזגים עם גישה חושית לאינטרנט אלחוטי.

Villa Maria Pia Hotel Praiano מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', כספת ומעלית. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. מתקני הפנאי של Villa Maria Pia Hotel Praiano כוללים דיג, גלישת רוח ושנורקלינג.

המלון מתהדר ב-12 חדרים מודרנים ונוחים. כל חדר מצוייד במייבש שיער, כבלים / לוויין ומיני בר. בנוסף, יש בחדרים מגהץ וטלפון.

בבר של Villa Maria Pia Hotel Praiano תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות ישמח לעזור בארגון סיורים ופעילויות עבורכם.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 99 ביקורות אורחים
16 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 15 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 12 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 7 ביקורות על נקיון החדרים, 7 אמרו שהם היו מצוחצחים
6 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 6 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה

Hotel Le Sirene Praiano

נופים מרהיבים של הים והעיר נשקפים מן הטראסה של Hotel Le Sirene Praiano. המלון הנוח נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Le Sirene Praiano מציע גינה, אחסון מזוודות וקונסיירז'. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

בHotel Le Sirene Praiano תמצאו 12 חדרים נוחים. הם מציעים מקרר וחדר אמבטיה פרטי. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Le Sirene Praiano יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון תמצאו מבחר רחב של מסעדות פופולריות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

כללי

שירות חדרים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מקרר, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , אחסון מזוודות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 59 ביקורות אורחים
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
13 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 10 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
14 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 2 לא נהנו
מתוך 4 ביקורות על הנוף לים, 4 אמרו שהוא היה יפהפה

Open Gate

Via Roma 52, פריאנו, איטליה

המלון מציע 11 חדרים מרווחים המשקיפים על האוקיינוס והים. המלון הפופולרי נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Open Gate מציע אחסון מזוודות, מכבסה וקבלה הפועלת 24 שעות. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בOpen Gate יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון תמצאו מגוון רחב של מסעדות פופולריות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 80 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 261 ביקורות אורחים
מתוך 41 ביקורות על מסעדת המלון, 38 המליצו לאכול בה
41 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 39 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
20 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 20 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 20 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
מתוך 28 ביקורות על הצוות, 28 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
15 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן

Tramonto D'Oro Hotel Praiano

Via Gennaro Capriglione 119, פריאנו, איטליה

נופים פנורמיים של המפרץ, הגבעה והים נשקפים מן הטראסה של Tramonto D'Oro Hotel Praiano. המלון הרגוע ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Tramonto D'Oro Hotel Praiano מציע מעלית, בריכה (בעונה) וסאונה. בנוסף תמצאו קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וכספת. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך חופשתכם.

כל החדרים הגדולים של Tramonto D'Oro Hotel Praiano מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין. הם מכילים מגהץ, מיני בר וטלפון. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שTramonto D'Oro Hotel Praiano הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

הבר של Tramonto D'Oro Hotel Praiano מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט מקומי. בשכנות למלון יש מבחר רחב של מסעדות פופולריות. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 70 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, מסלולי הליכה, מסאז', אמבטיית אדים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 636 ביקורות אורחים
מצאנו 49 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 109 ביקורות על הצוות, 101 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
86 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 75 ימליצו לאכול בה
17 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 8 אמרו שהן היו נוחות, אך 9 אמרו שהן לא היו
מצאנו 95 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
52 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 43 חשבו שהמחיר היה הוגן

Pellegrino Pensione

Via Gennaro Capriglione, 190, פריאנו, איטליה

נופים מרהיבים של הים נשקפים מן הטראסה של Pellegrino Pensione. המלון הגדול נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Pellegrino Pensione מציע קבלה הפועלת 24 שעות, סלון יופי ומעלית. בנוסף, המלון מציע שירותי כביסה, מכבסה ושירותי בייביסיטר. המלון גם מציע לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

בPellegrino Pensione תמצאו 9 חדרים מודרנים וגדולים. כל החדרים ממוזגים וכוללים מגהץ וטלוויזיה. חדר האמבטיה כולל מגבות ומקלחת.

במסעדה של Pellegrino Pensione תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הים תיכוני. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

במלון ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 209 ביקורות אורחים
מצאנו 33 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 36 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 35 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
35 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 35 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
37 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 35 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 4 אמרו שהן היו מאוד טובות

Hotel Le Fioriere Praiano

Via Nazionale 138, פריאנו, איטליה

חופשה בHotel Le Fioriere Praiano מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים מודרנים המשקיפים לנוף הפנורמי של הים, חניה חינם, מסעדה ובר. המלון הנוח נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Le Fioriere Praiano מציע קונסיירז', מגרשי טניס ומעלית. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, טראסה ושירותי בייביסיטר. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים הגדולים בHotel Le Fioriere Praiano מכילים מרפסת, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

באזור הסובב את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. המרחק של נמל התעופה סלרנו קוסטה דאמאלפי מן המלון הוא רק 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, גלישת רוח, פעילויות ימיות

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי בייביסיטר, כספת, מכונת צילום , אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-1:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 371 ביקורות אורחים
33 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 32 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 54 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 39 ביקורות על נקיון החדרים, 38 אמרו שהם היו מצוחצחים
75 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 73 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
40 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 35 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 33 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 3 אמרו שלא

Hotel Onda Verde

Via Terramare 3, פריאנו, איטליה

ממוקם במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז פריאנו , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Hotel Onda Verde מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. בנוסף תמצאו קפיטריה, בית קפה ומכבסה. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל החדרים מודרנים וגדולים, מצויידים במייבש שיער, כבלים / לוויין ומיני בר ומשקיפים על הנוף המרשים של הים. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

במסעדה של Hotel Onda Verde תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט המקומי. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בידה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, מסאז'

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 614 ביקורות אורחים
מצאנו 63 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 8 לא נהנו
100 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 89 מצאו אותו מסייע ומנומס
104 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 97 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 65 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 5 אמרו להמנע מכך
מתוך 51 ביקורות על המרפסת, 49 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה

Grand Hotel Tritone

Via Campo, 5,, פריאנו, איטליה

המלון הנוח נמצא באופן אידיאלי במרכז פריאנו ומציע בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Grand Hotel Tritone מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. כמו כן תמצאו במלון שירותי כביסה, כספת ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפריאנו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים הגדולים של Grand Hotel Tritone מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מייבש שיער ומיני בר. האמבטיה כוללת מראת איפור מוארת ומקלחת.

במסעדה של Grand Hotel Tritone תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט המקומי וים תיכוני. בסוף היום הינכם מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה מהמגוון הרחב המוצע בבר. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, בסביבה הקרובה יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

במלון תמצאו חניה על חשבון הבית עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 351 ביקורות אורחים
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
מתוך 17 ביקורות על הבריכה, 15 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
43 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 33 מצאו אותו מסייע ומנומס
25 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 22 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 23 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 31 ביקורות על המיקום של המלון, 29 אמרו שהוא במיקום נוח

Villa Il Frantoio

הbed and breakfast מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז פריאנו מציע מגוון של שרותים, כמו למשל טראסה וקונסיירז'.

החדרים המודרנים בVilla Il Frantoio מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין.

בבר של Villa Il Frantoio תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

באזור המקיף את ה-bed and breakfast יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. חובבי הדיג ישמחו לשמוע שהbed and breakfast יושב ליד לאתרי דייג מרכזיים.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 177 ביקורות אורחים
17 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 14 ביקורות על המרפסת, 14 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
18 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 16 מצאו אותו מסייע ומנומס
17 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 15 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 7 ביקורות על גודל החדרים, 7 אמרו שהם היו גדולים

Hotel Holiday Praiano

Via Umberto I 105, פריאנו, איטליה

המלון הרגוע ממוקם לנוחותכם במרכז פריאנו ומציע טראסה בגג ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Holiday Praiano מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ושירותי בייביסיטר. במלון תמצאו שירותי כביסה, אחסון מזוודות ומכבסה. הצוות יכול לעזור בתכנון מסלול לטיול ולסייע בהשכרת רכב.

החדרים במלון שופצו בשנת 2008 ומציעים חדר אמבטיה פרטי, כספת וכבלים / לוויין. הם מכילים מגהץ, מיני בר וטלפון. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Holiday Praiano הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Hotel Holiday Praiano מגישה תפריט מקומי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה וליהנות מאווירה ידידותית ושקטה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון ישנה חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. Hotel Holiday Praiano מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 288 ביקורות אורחים
36 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 36 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 47 ביקורות על הצוות, 45 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
40 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 37 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
23 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 23 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
22 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 20 חשבו שהמחיר היה הוגן

Locanda degli Dei

Via Pistiello II 14, פריאנו, איטליה

הbed and breakfast נמצא באופן אידיאלי במרכז פריאנו ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי חינם.

Locanda degli Dei מציע חדרים נוחים, אחסון מזוודות, קונסיירז' וגינה.

בחדרים המרווחים ונוחים של Locanda degli Dei תמצאו מיני בר, מקרר ומייבש שיער.

באזור המקיף את ה-bed and breakfast יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. אורחי ההbed & breakfast נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 230 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 11 אמרו שהם היו מאוד נקיים
11 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 9 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 10 ביקורות על הצוות, 8 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 3 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Hotel Alfonso a Mare

Via Marina di Praia, פריאנו, איטליה

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Hotel Alfonso a Mare.

Hotel Alfonso a Mare מציע כספת ואחסון מזוודות. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים. מתקני הפנאי של Hotel Alfonso a Mare כוללים דיג ושנורקלינג.

החדרים מכילים מקרר וטלפון.

בנוסף פועלים בHotel Alfonso a Mare מסעדה ובר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. מרכז העיר פריאנו נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 92 ביקורות אורחים
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 5 אמרו שהם היו מאוד נקיים
7 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על מסעדת המלון, 4 המליצו לאכול בה
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

Hotel Smeraldo Praiano

בHotel Smeraldo Praiano תמצאו חדרים רומנטיים עם מרפסת פרטית המשקיפה אל הים. המלון הפופולרי נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Hotel Smeraldo Praiano מציע המרת מטבע זר, מעלית ואחסון מזוודות. בHotel Smeraldo Praiano ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. המלון גם מספק לאורחיו גישה לאינטרנט אל-חוטי.

בHotel Smeraldo Praiano תמצאו 15 חדרים נוחים. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Smeraldo Praiano הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Hotel Smeraldo Praiano מציעה תפריט מקומי ומקומי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, מסלולי הליכה, ג'קוזי

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 86 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 1 לא חשבו ככה
מתוך 8 ביקורות על המיקום של המלון, 8 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 3 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים

Hotel Torre Saracena

Via Roma 21, פריאנו, איטליה

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Hotel Torre Saracena.

Hotel Torre Saracena מציע קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף, תמצאו במלון מספרה, שירותי כביסה ומכבסה.

בחדרים המרווחים של Hotel Torre Saracena תמצאו חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מגהץ ומיני בר. האורחים יהנו ממקלחת ומראת איפור מוארת בחדרי האמבטיה.

מידי בוקר מוגש בHotel Torre Saracena מזנון ארוחת בוקר מגוון וניתן גם להזמין את הארוחה לחדר. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, מסלולי הליכה, טרקלין, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, נושאי מזוודות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 78 ביקורות אורחים
מתוך 10 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 10 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 10 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 9 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 3 אמרו שהם היו קטנים

Residence Il Giardino dei Limoni

Via Roma 42, פריאנו, איטליה

דירות הנופש נמצאות באופן אידיאלי בלב העיר ומהוותבסיס נהדרלשהייתכם בפריאנו.

בדירות נופש יש גינה, שירותי בייביסיטר וקבלה הפועלת 24 שעות. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

בהדירות נופש ישנן 4 דירות מרוהטות ומאובזרות בקפידה. הדירות מכילות טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. כל דירה כוללת מקרר וחדר אמבטיה פרטי.

במסעדה של Residence Il Giardino dei Limoni הינכם מוזמנים להתענג על מאכלים מהמטבח המקומי. בסוף היום הינכם מוזמנים ליהנות מהאווירה הרגועה והתפריט המגוון של בר דירות הנופש. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

בדירות נופש תמצאו חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן דירות הנופש הינו 80 דקות במכונית.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, חנויות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Il Pino

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב פריאנו.

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Il Pino. בנוסף, המלון מציע קונסיירז', מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מכבסה, דוכן השכרות רכב וניקוי יבש.

החדרים במלון שופצו בשנת 2007 וכוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם מכילים מיני בר, מקרר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Il Pino מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט ים תיכוני, איטלקי ובין-לאומי. ארוחת הבוקר מוגשת במהלך כך השבוע והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

באזור הסובב את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם הינה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 211 ביקורות אורחים
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
מתוך 9 ביקורות על המיטות, 6 אמרו שהן היו נוחות
14 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 14 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
14 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 12 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 9 ביקורות על מסעדת המלון, 9 המליצו לאכול בה

Hotel La Conchiglia Praiano

Via Praia 17, פריאנו, איטליה

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז פריאנו ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Hotel La Conchiglia Praiano מציע אחסון מזוודות, טראסה ובית קפה. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

כל החדרים נעימים, מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי ומשקיפים על הנוף הפנורמי של הים.

בבר של Hotel La Conchiglia Praiano תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 81 ביקורות אורחים

Relais Amalfi Coast Suites Praiano

Via Roma, 21, פריאנו, איטליה

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במרכז פריאנו.

באזור המקיף את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 80 דקות נסיעה.



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , פריאנו בתי מלון, פריאנו, מלונות בפריאנו, פריאנו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בפריאנו, פריאנו - ביקורות אורחים , פריאנו - תמונות של בתי מלון

Links:
פריאנו
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה