יום שבת, 11 במאי 2013

הזמנת לינות במחירים הטובים ביותר באינטרנט ב-קסטל וולטורנו, קמפניה, איטליה

קסטל וולטורנו, קמפניה, איטליה

קסטל וולטורנו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 22 מלונות בקסטל וולטורנו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Le Dune

Hotel Le Dune מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בנוסף, המלון מציע דוכן השכרות רכב, טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הינכם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים מיני בר, טלוויזיה וטלפון. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Le Dune יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Castel Volturno Airfield וLake Avernus. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), רכיבת סוסים, אגם

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום , צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים

Venus Park Hotel

עם נופים מקסימים של הבריכה, בVenus Park Hotel תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בVenus Park Hotel תמצאו 36 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. בנוסף לבריכה ובית קפה תמצאו גם מעלית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בקסטל וולטורנו ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים האלגנטיים של Venus Park Hotel תמצאו מיני בר, כבלים / לוויין ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים מאובזרים במגהץ וטלפון. בנוסף כלולים נעלי בית לנוחות מירבית.

במסעדה של Venus Park Hotel תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח האיטלקי. ארוחת בוקר בסגנון בופה מוגשת בחדר האוכל של המלון מידי בוקר וניתן גם לקבלה בחדר. האורחים יכולים לשבת ולהירגע עם כוסית משקה בבר של המלון.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 40 דקות נהיגה. Castel Volturno Airfield וLake Avernus נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מועדון ילדים, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, קזינו, גינה, מגרש גולף (באזור), הטלת חצים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 16 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים

Best Western Hotel La Perla Castel Volturno

Via SS Domitiana KM 38 300, קסטל וולטורנו, איטליה

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Best Western Hotel La Perla Castel Volturno.

Best Western Hotel La Perla Castel Volturno מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. במלון תמצאו שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה וכספת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקסטל וולטורנו ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Best Western Hotel La Perla Castel Volturno מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. החדרים אלגנטים וממוזגים ומכילים טלפון, מגהץ ומיני בר. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שBest Western Hotel La Perla Castel Volturno הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

במסעדה של Best Western Hotel La Perla Castel Volturno תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח הים תיכוני ובין-לאומי. בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Lake Avernus וCastel Volturno Airfield ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מBest Western Hotel La Perla Castel Volturno.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף, גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שליח, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים

Nuova Vittoria Hotel

Via Napoli 10, קסטל וולטורנו, איטליה

Nuova Vittoria Hotel מציע שירותי בייביסיטר, כספת ומעלית. בנוסף תמצאו שירות הזמנת כרטיסים, ספריה ומספרה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקסטל וולטורנו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Nuova Vittoria Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, מקרר ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

במסעדה של Nuova Vittoria Hotel תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט המקומי. ישנו גם בר המציע תפריט מגוון של משקאות.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. מרכז קסטל וולטורנו נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

מסעדה, מיני בר, מקרר, מייבש שיער

פעילויות

גינה, טרקלין

שירותים

שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים

Grand Hotel Pinetamare Castel Volturno

Viale degli Oleandri, קסטל וולטורנו, איטליה

בGrand Hotel Pinetamare Castel Volturno תמצאו ג'קוזי ובריכה וחדרים המכילים בין השאר מיני בר.

Grand Hotel Pinetamare Castel Volturno מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. במלון יש מועדון כושר, מגרשי טניס וסלון יופי. ובנוסף המלון מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

בGrand Hotel Pinetamare Castel Volturno תמצאו 170 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Lake Avernus וCastel Volturno Airfield. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי מן המלון הינו 30 דקות באוטו.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, חדרי מלון נגישים לנכים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, מיני-גולף, טרקלין, ג'קוזי, סלון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על הבר, 3 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
4 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 3 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Holiday Inn Resort Naples Castel Volturno

Via Domiziana Km 35-300, קסטל וולטורנו, איטליה

בכפר נופש Holiday Inn Resort Naples Castel Volturno יש בריכה, מגרש גולף עם 18 גומות, ומעלית. על הגג ישנה טראסה המשקיפה על הנופים הפנורמיים של היער.

Holiday Inn Resort Naples Castel Volturno מציע בריכת ילדים, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המאובזר והמיקצועי. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים המרווחים בHoliday Inn Resort Naples Castel Volturno כוללים מייבש שיער, פינת קפה ותה וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מגהץ מכנסיים חשמלי, מכונת קפה ומיני בר. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

המסעדה של Holiday Inn Resort Naples Castel Volturno מציעה תפריט איטלקי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן הכפר נופש. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת כפר הנופש תמצאו גם את Castel Volturno Airfield וLake Avernus. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בקסטל וולטורנו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, בידה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופני הרים, אופניים, ביליארד, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 140 ביקורות אורחים
17 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 17 מצאו אותו מסייע ומנומס
14 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 13 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 11 ביקורות על מסלול הגולף, 8 ציינו שהוא היה מהנה ומאתגר
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
9 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Vassallo Park Hotel Castel Volturno

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז קסטל וולטורנו.

Vassallo Park Hotel Castel Volturno מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מעלית וכספת. במלון תמצאו המרת מטבע זר וטראסה. תוכלו לנצל את רשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם בזמן החופשה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Vassallo Park Hotel Castel Volturno מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מייבש שיער ומיני בר. בחדרים תמצאו טלפון, חימום מרכזי וחימום.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה. ונסיעה קצרה מהמלון תביא אתכם אל Castel Volturno Airfield.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, כסאות ילדים

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


La Fayette Hotel Giugliano in Campania

Via San Nullo 80, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

המלון הנעים והמסוגנן מדורג 3 כוכבים ונמצא בג'וליאנו אין קאמפאניה.

La Fayette Hotel Giugliano in Campania מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף כספת, קונסיירז' ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות, בית קפה וקפיטריה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בג'וליאנו אין קאמפאניה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של La Fayette Hotel Giugliano in Campania מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, מיני בר וכבלים / לוויין. החדרים נעימים וממוזגים ומכילים טלפון ומקרר. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שLa Fayette Hotel Giugliano in Campania הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של La Fayette Hotel Giugliano in Campania תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Solfatara נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים

La Costiera Hotel

המלון הגדול והמודרני מדורג 4 כוכבים ונמצא בג'וליאנו אין קאמפאניה. המלון מציע בריכת שחיה וחדרים עם חדר אמבטיה צמוד, טלויזיה עם לווין ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

La Costiera Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מעלית וכספת. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר וניקוי יבש. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

בLa Costiera Hotel תמצאו 52 חדרים מרווחים ומודרנים. הם מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שLa Costiera Hotel הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בLa Costiera Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Lake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חניה לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 127 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 8 ביקורות על הצוות, 7 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים

Hotel Liternum

Via Carrafiello, 8, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

Hotel Liternum מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. בנוסף, יש במלון ניקוי יבש, מכבסה ושירותי בייביסיטר. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים הנוחים בHotel Liternum מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים ייחודיים וממוזגים ומכילים מגהץ, מיני בר וטלפון. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שHotel Liternum הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בHotel Liternum יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז העיר ג'וליאנו אין קאמפאניה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Exagon

Via Domitiana Km 25 11/13, מונדרגונה, איטליה

Hotel Exagon מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ואינטרנט אל- חוטי חינם. באכסניה תמצאו טראסה, חנייה במקום ואחסון מזוודות. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של האכסניה אשר תפנה לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

החדרים מרווחים, ממוזגים ומצויידים במייבש שיער, טלפון וכבלים / לוויין. חדר האמבטיה כולל מקלחת וחלוקי רחצה.

בHotel Exagon יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. ונסיעה קצרה מהאכסניה תביא אתכם אל Castel Volturno Airfield.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חניה לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדרי עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

מועדון לילה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Orizzonte Hotel

Via San Francesco a Patria 189, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר טלוויזיה. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים הנוחים בOrizzonte Hotel מכילים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בOrizzonte Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. הLake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Premiere Hotel Giugliano in Campania

Via Ripuaria, 316/A, Marina di Varcaturo, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

בPremiere Hotel Giugliano in Campania תמצאו בריכה ואינטרנט חוטי חינם וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין.

Premiere Hotel Giugliano in Campania מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות וכספת. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, מכבסה וקפיטריה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בג'וליאנו אין קאמפאניה ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המודרנים וגדולים של Premiere Hotel Giugliano in Campania תמצאו מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שPremiere Hotel Giugliano in Campania הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Premiere Hotel Giugliano in Campania מגישה תפריט איטלקי ובין-לאומי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בבר של המלון תוכלו להירגע עם משקה וליהנות מאווירה נעימה ורגועה. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Lake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים

Hotel Residence Panorama Pozzuoli

Via del Mare 67, Licola, איטליה

Hotel Residence Panorama Pozzuoli מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בHotel Residence Panorama Pozzuoli פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. תוכלו לנצל את רשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך שהייתכם.

המלון מציע 24 חדרים מרווחים וממוזגים.

בבר של Hotel Residence Panorama Pozzuoli תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. הLake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרי עישון

פעילויות

חוף פרטי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Domus Flegrea

Via Madonna del Pantano 99, Licola, איטליה

Hotel Domus Flegrea מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וכספת. בנוסף, המלון מציע חדר טלוויזיה, טראסה ושירותי כביסה. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים הנוחים בHotel Domus Flegrea כוללים מייבש שיער, מיני בר וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר וטלפון.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. הנסיעה אל Lake Avernus לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס

Gli Eubei Residence

Viale della Sibilla, 5 - Lidi di , Licola, איטליה

בדירות המרווחות של Gli Eubei Residence תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין ומייבש שיער. תמצאו בהן מכונת קפה וטלפון.

בדירות נופש ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. Lake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Flag

Via Lago Patria 293, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

בחדרים המרווחים של Hotel Flag תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מיני בר וטלפון.

בבר של Hotel Flag תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. הLake Avernus נמצא במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, שולחן כתיבה, טקסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pineta Varca d'Oro

Via Orsa Maggiore 48, Marina di Varcaturo, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. Lake Avernus נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מכפר הנופש.


Hotel Marcantonio

Via Madonna del Pantano Nord, 11/1, ג'וליאנו אין קאמפאניה, איטליה

Hotel Marcantonio מציע מעלית וסאונה. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם.

החדרים הנעימים של המלון כוללים, בין השאר, כבלים / לוויין, טלוויזיה ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבר של Hotel Marcantonio תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Lake Avernus נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת

פעילויות

סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי

שירותים

מעלית, שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Hotel Happy Days Giugliano in Campania

Via Madonna del Pantano 121, Licola, איטליה

Hotel Happy Days Giugliano in Campania מציע מעלית, שירותי כביסה ומכבסה. בHotel Happy Days Giugliano in Campania פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Happy Days Giugliano in Campania מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה. הם כוללים מקרר וטלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Lake Avernus נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, נושאי מזוודות, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Fattoria

Via Domitiana KM 26,200, מונדרגונה, איטליה

בחדרים המרווחים של Hotel Fattoria תמצאו טלוויזיה, מייבש שיער ומיני בר.

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה. Castel Volturno Airfield נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיני בר, מייבש שיער, מקלחת

שירותים

שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Tenuta Sciacca Hotel Falciano del Massico

Via Strada Provinciale Mondragone, פלצ'יאנו דל מאסיקו, איטליה

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק קצר של 60 דקות נסיעה ברכב. Castel Volturno Airfield נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. מרכז העיירה פלצ'יאנו דל מאסיקו הינו רק 10 דקות נסיעה.



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , קסטל וולטורנו בתי מלון, קסטל וולטורנו, מלונות בקסטל וולטורנו, קסטל וולטורנו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקסטל וולטורנו, קסטל וולטורנו - ביקורות אורחים , קסטל וולטורנו - תמונות של בתי מלון

Links:
קסטל וולטורנו
קמפניה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה