יום רביעי, 23 בינואר 2013

אינדקס של מקומות לינה ב-מאלו, ונטו, איטליה.

מאלו, ונטו, איטליה

מאלו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות במאלו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Resort Parco degli Angeli

Via Schio 77, מאלו, איטליה

Resort Parco degli Angeli מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות ומעלית. כפר הנופש שמח לפתוח דלתותיו לחיות הבית של אורחיו.

בResort Parco degli Angeli תמצאו 22 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים מכילים מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין ולנוחותכם כפר הנופש מציע בנוסף שירות חדרים. חדרי האמבטיה של הכפר נופש מצויידים במייבש שיער ומקלחת.

הבר של Resort Parco degli Angeli מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה תפריט מקומי. ארוחת הבוקר מוגשת בכל ימי השבוע והאורחים מוזמנים להזמינה לחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לכפר נופש עם אוטו. מרכז העיירה מאלו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, מועדון לילה, מסאז'

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Il Canova

Via della Repubblica 25, סנדריגו, איטליה

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז סנדריגו ומציע חדרים מודרנים, חדר כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה.

Hotel Il Canova מציע חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בHotel Il Canova ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. לנוחיות האורחים, הHotel Il Canova נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Il Canova מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מיני בר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים בHotel Il Canova חסינים לרעש.

הבר של Hotel Il Canova מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Palazzo Porto וPalazzo Barbaran da Porto. המרחק של נמל התעופה סנטאנג'לו טרביזו מן המלון הינו 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אופניים, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 48 ביקורות אורחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מצאו אותה נוחה
מתוך 2 ביקורות על המקלחת, 2 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת או שבורה
2 אורחים ציינו את יכולת דיבור השפה של הצוות בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה בסדר

Nuovo Miramonti Hotel

Via Marconi 3, סקיו, איטליה

המלון נמצא במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש קונסיירז', מעלית והמרת מטבע זר.

שרותי המלון כוללים אחסון מזוודות וחניה מקורה. בNuovo Miramonti Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

בחדרים המודרנים ומוארים של Nuovo Miramonti Hotel תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל החדרים ממוזגים וכוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Nuovo Miramonti Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע לרוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. חנויות, ברים ובידור נמצאים במרחק הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

קונסיירז', מעלית, המרת מט"ח, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Marco Polo Caldogno

Via Roma, 26, קלדוניו, איטליה

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב קלדוניו.

בחדרים המרווחים של Hotel Marco Polo Caldogno תמצאו מיני בר, טלוויזיה וטלפון. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

בHotel Marco Polo Caldogno יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Golf Club Vicenza, פיירה דה ויצ'נזה וCasa Cogollo. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקלדוניו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Schio Hotel

Via Campagnola, 21/A, סקיו, איטליה

Schio Hotel מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. כמו כן תמצאו במלון מרכז עסקים הפועל 24 שעות, קונסיירז' ואינטרנט אל- חוטי חינם. בתוך שטח המלון יש גם כספומט ועמדת עיתונים.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של המלון הינם חסינים לרעש.

בSchio Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות בעמדת ההזמנות ישמח לעזור בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בסקיו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חניה לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין, ספא ומכון בריאות

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00


Country House B&B Il Melo

Strada Monte Crocetta 26, ויצ'נזה, איטליה

בbed & breakfast Country House B&B Il Melo תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס, ואחסון מזוודות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר ויצ'נזה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Country House B&B Il Melo מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומטבחון. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם רכב.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Noris Schio

Viale Dell' Industria 125, סקיו, איטליה

Hotel Noris Schio מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, ניקוי יבש ומעלית. בHotel Noris Schio ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיות האורחים, הHotel Noris Schio נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Noris Schio מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה.

הבר של Hotel Noris Schio מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה סקיו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספומט, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Ariane Thiene

Via Cappuccini 9, תיינה, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב תיינה ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

במלון תמצאו חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. בHotel Ariane Thiene פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מספק חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Ariane Thiene מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים טלפון, מיני בר ומגהץ. כל החדרים הממוזגים של הHotel Ariane Thiene חסינים לרעש.

הבר של Hotel Ariane Thiene מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מיקום המלון מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. Monte Summano נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Hotel Kristal Zanè

Via Prà Bordoni, 36, זאנה, איטליה

המלון הנעים נמצא באופן אידיאלי במרכז זאנה ומציע בריכה פנימית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Kristal Zanè מציע חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בנוסף, המלון מציע אחסון מזוודות, ניקוי יבש ושירותי כביסה. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בזאנה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

בחדרים המרווחים של Hotel Kristal Zanè תיהנו מכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם מציעים טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים בHotel Kristal Zanè הינם חסינים לרעש.

הבר של Hotel Kristal Zanè מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. כאורחי המלון הינכם מוזמנים להשכיר אפניים ולהסתובב באזור.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Albergo Alla Campana

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב תיינה.

Albergo Alla Campana מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וקונסיירז'. בAlbergo Alla Campana ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

החדרים ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת.

הבר של Albergo Alla Campana מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

קונסיירז', כספת, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


B&B Cappuccini

Via Cappuccini 23, סקיו, איטליה

הbed and breakfast נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בסקיו.

B&B Cappuccini מציע חדרים נוחים, אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ואחסון מזוודות. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסקיו ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הנוחים בB&B Cappuccini כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD.

מיקום ה-bed and breakfast מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. ישנן אפשרויות שונות לפעילות בשעות היום כמו למשל טרקים ומסלולי הליכה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, הליכה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


Hotel Locanda Torre

Via Bellavista 1, איסולה ויצ'נטינה, איטליה

Hotel Locanda Torre מציע טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרניים של Hotel Locanda Torre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח.

הבר של Hotel Locanda Torre מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי האכסניה מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לאכסניה עם אוטו. מרכז העיירה איסולה ויצ'נטינה הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Eden Schio

Viale Dell'Industria 33,, סקיו, איטליה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז סקיו ומחיריו נוחים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Hotel Eden Schio מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

בחדרים המרווחים של Hotel Eden Schio תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים כוללים מגהץ וחדר אמבטיה פרטי ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hotel Eden Schio מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. כאורחי המלון תוכלו להשכיר אפניים ולסייר באזור.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residence Ca Beregana

Strada Delle Beregane 29, ויצ'נזה, איטליה

Residence Ca Beregana מציע חדר/י ישיבות, קונסיירז' ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, שירותי כביסה וכספת. המקום מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהוא מציע עבור חיות המחמד של אורחיו.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Residence Ca Beregana מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר ומטבחון. ובנוסף כספת, טלפון וספת מיטה. פרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Belvedere Hotel Thiene

via Val Posina, 71, תיינה, איטליה

נופים פנורמיים של ההרים נשקפים מן הטראסה של Belvedere Hotel Thiene. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר תיינה.

Belvedere Hotel Thiene מציע סלון יופי, אינטרנט אל- חוטי חינם ומספרה. במלון תמצאו אחסון מזוודות וחנייה מאובטחת. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בתיינה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Belvedere Hotel Thiene מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים מגהץ וטלפון. כל החדרים הממוזגים של הBelvedere Hotel Thiene הם חסינים לרעש.

הבר של Belvedere Hotel Thiene מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טרקלין, סלון יופי

שירותים

כספת, שירותי מזכירות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 47 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Locanda Corte dei Galli Carre

Via Prà Secco 1/B, קארה, איטליה

הפונדק המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב קארה.

שרותי הפונדק כוללים אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' וחדרי דיונים. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בקארה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הנוחים בLocanda Corte dei Galli Carre כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מכיל גם מכונת קפה ומגהץ.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לפונדק עם אוטו. בפונדק צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא ששהייתכם נעימה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ponte di Liviera

Via Liviera 4, סקיו, איטליה

Ponte di Liviera מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, חדר/י ישיבות וניקוי יבש. במלון יש מגרש משחקים, שירותי כביסה והמרת מטבע זר. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בPonte di Liviera תמצאו 13 חדרים מודרניים ושקטים. בנוסף החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, מגהץ וטלוויזיה. כל החדרים הממוזגים של המלון הינם חסינים לרעש.

בPonte di Liviera יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה סקיו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa Zileri Home

VIALE ZILERI 4-6, מונטוויאלה, איטליה

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Golf Club Vicenza ופחות מעשר דקות נסיעה אל Casa Cogollo, פיירה דה ויצ'נזה וPalazzo Barbaran da Porto. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הGolf Club Colli Berici.



View Larger Map

hotels-seeker.com , מאלו בתי מלון, מאלו, מלונות במאלו, מאלו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון במאלו, מאלו - ביקורות אורחים , מאלו - תמונות של בתי מלון

מאלו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Malo_1.htm?label=neta
ונטו, איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm?label=neta


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה