יום רביעי, 23 בינואר 2013

המלצות אורחים על בתי מלון ב-מונסליצ'ה, ונטו, איטליה

מונסליצ'ה, ונטו, איטליה

מונסליצ'ה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות במונסליצ'ה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Blue Dream Hotel

Via Orti 7/c, מונסליצ'ה, איטליה

המלון הנוח נמצא לנוחותכם במרכז מונסליצ'ה ומציע סאונה, בריכה (בעונה) ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם מיני בר, מרפסת וטלוויזיה עם מסך שטוח.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. בנוסף, תמצאו במלון קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שBlue Dream Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הגדולים בBlue Dream Hotel מכילים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וכספת. החדרים שקטים ומכילים טלפון ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת בוקר וארוחת ערב ומציעה תפריט עשיר ומגוון. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. Monte Ricco ממוקם במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, גינה, מתקני כושר, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 105 ביקורות אורחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 4 ביקורות על המרפסת, 4 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים

Venetian Hostel Monselice

Via Santo Stefano 33, מונסליצ'ה, איטליה

האכסניה נמצאת לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם במונסליצ'ה.

Venetian Hostel Monselice מציע קונסיירז', אחסון מזוודות ומעלית. בVenetian Hostel Monselice פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. האכסניה שמחה לפתוח דלתותיה לחיות הבית של האורחים.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Venetian Hostel Monselice מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Due Mori Affittacamere

Via Verdi 19, מונסליצ'ה, איטליה

בbed & breakfast Due Mori Affittacamere יש סאונה טורקית, אינטרנט אל- חוטי חינם, וקונסיירז'. הbed and breakfast ה נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Due Mori Affittacamere מציע חדרים נוחים, אחסון מזוודות, כספת ושירותי כביסה. בDue Mori Affittacamere ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

החדרים הממוזגים בbed and breakfast כוללים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם אוטו. בסביבת ה-bed and breakfast ישנם יופי של אתרי דייג , מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, אגם, אמבטיית אדים

שירותים

קונסיירז', כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Affittacamere La Selce

Via Sottomonte 1, מונסליצ'ה, איטליה

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Affittacamere La Selce עם חדרים ובנוסף מכונת קפה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת.

כל החדרים המודרניים של Affittacamere La Selce מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם רכב. Monte Ricco נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מה-bed and breakfast.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

גינה

שירותים

שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Castello Di Lispida

Via IV Novembre 4, מונסליצ'ה, איטליה

בדירות נופש Castello Di Lispida תמצאו בריכה (בעונה), מסלול גולף, ומגרש משחקים. המרחק למרכז העיר מונסליצ'ה הוא רק 10 דקות נסיעה.

הדירות הנוחות בCastello Di Lispida כוללים מטבחון.

בנוסף פועלים בCastello Di Lispida מסעדה ובר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Rocca Pendice וMonte Rosso. המרחק של נמל התעופה סנטאנג'לו טרביזו מן דירות הנופש הוא רק 70 דקות נסיעה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, מייבש שיער, טעימות יין, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, טיולים מודרכים, גינה, ביליארד, מגרש משחקים, בריכה מקורה

שירותים

השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Affittacamere Ca' Marcello

Via XXVIII Aprile 54, מונסליצ'ה, איטליה

המלון ממוקם באופן מושלם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם במונסליצ'ה.

Affittacamere Ca' Marcello מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Affittacamere Ca' Marcello מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, פינת קפה ותה ומקרר. הם כוללים מגהץ ומאוורר תקרה.

הבר של Affittacamere Ca' Marcello מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Borgo Sabbionara

Via Cà Oddo n° 32/M, מונסליצ'ה, איטליה

את Borgo Sabbionara תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל שירותי כביסה, חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל טלוויזיה, מטבחון וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר, ערוצי לווין ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, סולריום

שירותים

שירותי כביסה, השכרת אופניים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Casa Lauri

Via Verdi 19, מונסליצ'ה, איטליה

הbed and breakfast נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם במונסליצ'ה.


Alloggi di Roberta

Via Cesare Battisti 10, מונסליצ'ה, איטליה

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Radisson Blu Spa & Golf Resort Padova

Viale delle Terme, 84, גאלזיניאנו טרמה, איטליה

בכפר נופש Radisson Blu Spa & Golf Resort Padova תמצאו בריכה, ג'קוזי, ובנוסף מעלית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר גאלזיניאנו טרמה.

נופים פנורמיים של הגבעה נשקפים מן הטראסה של Radisson Blu Spa & Golf Resort Padova. בכפר נופש תמצאו סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. אורחים המחפשים כפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRadisson Blu Spa & Golf Resort Padova מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

Radisson Blu Spa & Golf Resort Padova מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. החדרים כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת ולנוחותכם כפר הנופש מציע בנוסף שירות חדרים. בנוסף, יש בחדרים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ומרפסת פרטית.

הבר של Radisson Blu Spa & Golf Resort Padova מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף פועלת בכפר נופש מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד כפר הנופש תמצאו גם את Monte Ricco, Rocca Pendice וMonte Rosso. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בגאלזיניאנו טרמה ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, אופני הרים, אופניים, מגרש משחקים, מגרשי טניס - חיצוניים, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 34 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 2 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה

Villa del Poeta

Via Zane 5, ארקואה פטרארקה, איטליה

האכסניה הנוחה ממוקמת באופן אידיאלי במרכז ארקואה פטרארקה ומציעה מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Villa del Poeta מציע טראסה, אחסון מזוודות וחנייה במקום.

בחדרים המרווחים של Villa del Poeta תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומקרר. החדרים כוללים במקרר קטן ולנוחותכם האכסניה מציעה גם שירות חדרים.

בVilla del Poeta יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מיקום האכסניה מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ca' Borgo delle Rane

via Savellon, 24, פרנומיה, איטליה

המלון נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בפרנומיה.

החדרים המרווחים בהמלון מכילים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Splendid Spa & Golf Resort

Viale Delle Terme 78, גאלזיניאנו טרמה, איטליה

בכפר נופש Hotel Splendid Spa & Golf Resort תמצאו בריכת שחייה, סאונה, ומעלית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר גאלזיניאנו טרמה.

Hotel Splendid Spa & Golf Resort מציע מגרש גולף עם 9 גומות, מגרשי טניס ומספרה. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המאובזר והמיקצועי. לנוחיות האורחים, הHotel Splendid Spa & Golf Resort נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים המרווחים של Hotel Splendid Spa & Golf Resort תמצאו טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו טלפון. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מועדון ילדים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש גולף (באזור), מגרש משחקים, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, שולחן כתיבה, שרותי פקס, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , מונסליצ'ה בתי מלון, מונסליצ'ה, מלונות במונסליצ'ה, מונסליצ'ה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון במונסליצ'ה, מונסליצ'ה - ביקורות אורחים , מונסליצ'ה - תמונות של בתי מלון

מונסליצ'ה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Monselice_1.htm?label=neta
ונטו, איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm?label=neta


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה