יום שני, 29 באפריל 2013

איך תדעו איזו מלונות לחפש ב-סידרנו, קלבריאה, איטליה במחיר הזול ביותר

סידרנו, קלבריאה, איטליה

סידרנו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 16 מלונות בסידרנו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Grand Hotel President

המלון הגדול מדורג 4 כוכבים ונמצא בסידרנו. כאורחי Grand Hotel President אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Grand Hotel President מציע מגרשי טניס, בריכה (בעונה) וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון יש משחקיה לילדים, מועדון כושר ומגרש משחקים. לשרותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

בGrand Hotel President תמצאו 125 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת ומייבש שיער. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

המסעדה של Grand Hotel President מציעה תפריט קונטיננטלי, בין-לאומי וצמחוני משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. בבר של המלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

במלון תמצאו חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז העיירה סידרנו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, מגרש כדורגל, מגרש משחקים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי מזכירות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 60 ביקורות אורחים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
4 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 4 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו גדולים

B&B Le Rose

Via Garino 10, סידרנו, איטליה

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של B&B Le Rose.

בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים המודרנים בB&B Le Rose מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שB&B Le Rose הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בbed & breakfast ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה "טיטו מיניטי" רגיו קלבריה מן ה-bed and breakfast הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Casa Del Gourmet Siderno

Via Mirto , Contrada Pantaleo 34, סידרנו, איטליה

עם נופים נדירים של החוף, בHotel Casa Del Gourmet Siderno תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סידרנו.

Hotel Casa Del Gourmet Siderno מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, כספת ומעלית. בנוסף תמצאו בר לארוחות קלות, המרת מטבע זר ומכבסה. הצוות ישמח להמליץ על סיורים וטיולים ולסייע בהשכרת רכב.

כל החדרים המעוצבים של Hotel Casa Del Gourmet Siderno מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ ומיני בר.

המסעדה של Hotel Casa Del Gourmet Siderno מציעה תפריט איטלקי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Club Hotel Kennedy

עם נופים נדירים של הים, הבריכה וההרים, בClub Hotel Kennedy תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. כאורחי Club Hotel Kennedy אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Club Hotel Kennedy מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, קונסיירז' ומעלית. במלון תמצאו בריכת ילדים, מרכז עסקים וכספת. מתקני הפנאי של Club Hotel Kennedy כוללים דיג, גלישת רוח וכדורגל וכדורעף חופים.

בחדרים הנוחים ומרווחים של Club Hotel Kennedy תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מיני בר, מייבש שיער ומגהץ. זוגות שמתכננים חופשה רומנטית ימצאו שClub Hotel Kennedy הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Club Hotel Kennedy תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה מרווחת. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

במלון ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים ברכב. מרכז העיירה רוצ'לה איוניקה הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה, כדורגל וכדורעף חופים, טרקלין, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 102 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 11 אמרו שהם היו מאוד נקיים
18 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 15 מצאו אותו מסייע ומנומס
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 8 ביקורות על מסעדת המלון, 8 המליצו לאכול בה
6 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 6 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Parco Dei Principi Hotel Roccella Ionica

עם נופים פנורמיים של החוף, בParco Dei Principi Hotel Roccella Ionica תמצאו חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר רוצ'לה איוניקה.

בParco Dei Principi Hotel Roccella Ionica תמצאו 60 חדרים וגם מועדון כושר ובריכה (בעונה). במלון יש בריכת ילדים, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם ברוצ'לה איוניקה ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים הגדולים בParco Dei Principi Hotel Roccella Ionica מכילים נגן די וי די, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מצוייד במגהץ, מיני בר ומייבש שיער. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שParco Dei Principi Hotel Roccella Ionica הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בParco Dei Principi Hotel Roccella Ionica יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק של נמל התעופה ס אופמיה מן המלון הינו 80 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, אופני הרים, טרקלין, מסאז', בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 244 ביקורות אורחים
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 11 ביקורות על המיקום של המלון, 9 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 6 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים

Hotel Mediterraneo Roccella Ionica

Via XXV Aprile 4, רוצ'לה איוניקה, איטליה

עם נופים פנורמיים של הים, בHotel Mediterraneo Roccella Ionica תמצאו חדרים ממוזגים עם גישה חושית לאינטרנט אלחוטי. המלון הפופולרי נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Hotel Mediterraneo Roccella Ionica מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומכון יופי. במלון יש כספת, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם ברוצ'לה איוניקה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים הגדולים בHotel Mediterraneo Roccella Ionica כוללים כבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בHotel Mediterraneo Roccella Ionica יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה ס אופמיה מן המלון הינו 80 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 18 ביקורות אורחים

Residence Regina Marina di Gioiosa Ionica

Via Lungomare Cristoforo Colombo Lato Nord, מרינה די ג'ויוסה יוניקה, איטליה

המלון ממוקם רק 20 דקות הליכה מלב העיר וכולל חוף פרטי ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Residence Regina Marina di Gioiosa Ionica מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מיני בר וכספת. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בResidence Regina Marina di Gioiosa Ionica יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

במלון ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה ס אופמיה מן המלון הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חוף פרטי, טיולים מודרכים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


La Casa Di Gianna Hotel Gerace

Via Paolo Frasca 4, ג'ראצ'ה, איטליה

בLa Casa Di Gianna Hotel Gerace תמצאו 10 חדרים גדולים. כל חדר מציע גם חדר אמבטיה פרטי, מגהץ ומייבש שיער. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שLa Casa Di Gianna Hotel Gerace הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של La Casa Di Gianna Hotel Gerace תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

ביליארד, ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
מתוך 7 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 3 ימליצו לאכול בה
3 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Agriturismo Agriclub Le Giare

בחווה Agriturismo Agriclub Le Giare תמצאו בריכה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, ומגרשי טניס. כאורחי החווה אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

בחווה תמצאו מגרש משחקים, ספריה ושירותי בייביסיטר. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

בAgriturismo Agriclub Le Giare תמצאו 10 חדרים מודרניים ושקטים. בהחווה תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בAgriturismo Agriclub Le Giare יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

בחווה ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. מרכז העיירה רוצ'לה איוניקה הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מטבחון, חדרי מלון נגישים לנכים, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, חוף פרטי, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שירותי בייביסיטר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים

Locanda IL Cappero B&B

Via Tommaso Campanella 1, ג'ראצ'ה, איטליה

הbed and breakfast נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בג'ראצ'ה.

בbed & breakfast יש מכבסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בLocanda IL Cappero B&B ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

בLocanda IL Cappero B&B תמצאו 3 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים הממוזגים כוללים חדר אמבטיה פרטי.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

השכרת אופניים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

B&B La Vecchia Stazione

Via Lazio 51-53, ג'ויוזה לוניקה, איטליה

הbed and breakfast ממוקם באופן אידיאלי בלב ג'ויוזה לוניקה ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

נופים פנורמיים של ההרים והים נשקפים מן הטראסה של B&B La Vecchia Stazione. בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות ומכבסה.

בחדרים המרווחים של B&B La Vecchia Stazione תמצאו מגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה

שירותים

השכרת אופניים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


La Casa Di Ida

הbed and breakfast נמצא באופן מושלם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בלוקרי.

כל החדרים המודרניים של La Casa Di Ida מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, טלוויזיה

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


La Casa nel Borgo

Via Nazionale 66, ג'ראצ'ה, איטליה

המלון המדורג 4 כוכבים ממוקם בלב ג'ראצ'ה.

La Casa nel Borgo מציע קונסיירז', מכבסה וכספת. בנוסף, תמצאו במלון טראסה, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות.

החדרים הנוחים בLa Casa nel Borgo כוללים מייבש שיער, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מכיל גם מגהץ ומיני בר.

בבר של La Casa nel Borgo תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

קונסיירז', כספת, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Park Hotel Gianfranco

Via Nazionale 106 130, רוצ'לה איוניקה, איטליה

ממוקם במרחק נסיעה של מספר דקות מלב רוצ'לה איוניקה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם. כאורחי Park Hotel Gianfranco אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Park Hotel Gianfranco מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכבסה ומעלית. הגינה היא המקום המושלם ליהנות בשקט ושלווה.

בPark Hotel Gianfranco תמצאו 36 חדרים מודרניים ושקטים. מספר חדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בPark Hotel Gianfranco יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מייבש שיער, חדרים משפחתיים

פעילויות

חוף פרטי, גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bellavista Bed and Breakfast Gerace

Contrada Rocca 2, ג'ראצ'ה, איטליה


Miramare Hotel Marina di Gioiosa Ionica

המלון המדורג 4 כוכבים נמצא בלב מרינה די ג'ויוסה יוניקה. כאורחי המלון אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Miramare Hotel Marina di Gioiosa Ionica מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו שירותי בייביסיטר, מכבסה וכספת. ובנוסף המלון מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים הנוחים בMiramare Hotel Marina di Gioiosa Ionica כוללים מגהץ, מיני בר וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים במלון חסינים לרעש.

בבר של Miramare Hotel Marina di Gioiosa Ionica תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חוף פרטי, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים


View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , סידרנו בתי מלון, סידרנו, מלונות בסידרנו, סידרנו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בסידרנו, סידרנו - ביקורות אורחים , סידרנו - תמונות של בתי מלון

Links:
סידרנו
קלבריאה, איטליה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה