יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

מציאת עיסקאות מומלצות במלונות וצימרים ב-בומפורטו, אמיליה-רומניה, איטליה

בומפורטו, אמיליה-רומניה, איטליה

בומפורטו

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 41 מלונות בבומפורטו, איטליה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 2

Hotel Eden Modena

Via Emilia Ovest 666, מודנה, איטליה

Hotel Eden Modena מציע קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, חדרי דיונים ומרכז עסקים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים במודנה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מאובזרים בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף החדרים מכילים מקרר, מגהץ ומיני בר. כל החדרים הממוזגים בHotel Eden Modena הם חסינים לרעש.

הבר של Hotel Eden Modena מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

נמל התעופה בולוניה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Osteria Francescana, Ducal Palace ומודנה פיר נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 39 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Albergo Moderno Modena

Via Giuseppe Campi 244/1, מודנה, איטליה

Albergo Moderno Modena עבר שיפוץ לא מזמן ומכיל אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

בAlbergo Moderno Modena תמצאו 17 חדרים מודרניים ושקטים. כל החדרים ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה.

הבר של Albergo Moderno Modena מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחת בוקר אנגלית מוגשת מידי בוקר בחדר האוכל של המלון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Ducal Palace ופחות מעשר דקות נסיעה אל מוזיאוני הארמון. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל Torre della Ghirlandina וOsteria Francescana.

כללי

פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


B&B Rifugio D'Autore

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Modena

Via Ramazzini 59, מודנה, איטליה

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של מודנה כמו למשל Modena Cathedral, פיאצה גראנדה (מודנה) וDucal Palace אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Hotel Modena מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חניה מקורה עבור האורחים. בHotel Modena ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים המודרניים של Hotel Modena מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לשהיה של משפחות.

הHotel Modena ממוקם בסמוך לOsteria Francescana, Torre della Ghirlandina וStadio Alberto Braglia. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את המודנה פיר. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה אל Modena Railway Station.

כללי

מכונות אוטומטיות

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים

Gabarda Carpi Hotel

Via Carlo Marx 172, קארפי, איטליה

Gabarda Carpi Hotel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ואחסון מזוודות. בGabarda Carpi Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Gabarda Carpi Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים כוללים חדר אמבטיה פרטי ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הGabarda Carpi Hotel הם חסינים לרעש.

הבר של Gabarda Carpi Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה קארפי הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי, גינה

שירותים

קונסיירז', כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
מתוך 7 ביקורות על גודל החדרים, 5 אמרו שהם היו גדולים
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה גדול ונקי

Hotel Le Cardinal Bastiglia

Via Canaletto 23, בסטיליה, איטליה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז בסטיליה.

Hotel Le Cardinal Bastiglia מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', אחסון מזוודות ושירותי בייביסיטר עבור האורחים. בנוסף תמצאו במלון דוכן השכרות רכב וחנייה מאובטחת. בנוסף תוכלו להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Le Cardinal Bastiglia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מצויידים במגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Hotel Le Cardinal Bastiglia מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את מודנה פיר, פיאצה גראנדה (מודנה) ומוזיאוני הארמון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הTorre della Ghirlandina, Osteria Francescana וDucal Palace. Stadio Alberto Braglia נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, בידה, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Pico Mirandola

Via Statale Sud 20, מירנדולה, איטליה

האכסניה המדורגת 3 כוכבים יושבת במרכז מירנדולה.

Hotel Pico Mirandola מציע קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בין השאר תמצאו באכסניה ניקוי יבש, כספת ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם במירנדולה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Pico Mirandola מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים כוללים בחדר אמבטיה פרטי, מיני בר ומקרר ולנוחותכם האכסניה מציעה גם שירות חדרים.

הבר של Hotel Pico Mirandola מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לאכסניה עם רכב. כאורחי האכסניה תוכלו להשכיר אפניים ולטייל באזור.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Le Vigne della Duchessa

Via Cà Vecchia, 84, סוליירה, איטליה

בין השרותים והמתקנים שיש בLe Vigne della Duchessa תמצאו קונסיירז', בריכה וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו במלון כספת, מרכז עסקים וחדרי דיונים. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בסוליירה ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים המודרניים של Le Vigne della Duchessa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף פנוראמי של הכפר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את מוזיאוני הארמון, פיאצה גראנדה (מודנה) ומודנה פיר. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הDucal Palace, Torre della Ghirlandina וModena Cathedral. Stadio Alberto Braglia נמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. המרחק של נמל התעופה בולוניה מן המלון הינו 50 דקות ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Residence Masone

Via Masone 10, מודנה, איטליה

דירות הנופש נמצאות באופן מושלם בלב העיר ומהוותבסיס נהדרלביקורכם במודנה.

כל אחת מ הדירות הסולידיות של Residence Masone מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כספת, מטבחון וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בין השאר, תמצאו בדירות טלפון ומכונת כביסה. כל הדירות הממוזגות של הResidence Masone הינן חסינות לרעש.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. Residence Masone מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, טלוויזיה, חלוקי רחצה

שירותים

כספת, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Marchi Hotel

Via Modena Carpi, 81, סוליירה, איטליה

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, גינה

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


B & B La Pomposa

Via della Cerca 13, מודנה, איטליה

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Locanda L'Anatra

Via Chiesa 28, קארפי, איטליה

Locanda L'Anatra מציע קונסיירז', ניקוי יבש ובריכה. באכסניה תמצאו סולריום, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים הנעימים של האכסניה מציעים, בין השאר, מגהץ, ערוצי לווין וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

הבר של Locanda L'Anatra מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת באכסניה מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לאכסניה עם אוטו. מרכז קארפי נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, אופניים, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, שרותי אירועים, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Duomo Carpi

Via Cesare Battisti 25, קארפי, איטליה

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Centrale Modena

Via Rismondo 55, סן צ'זאריו סול פנארו, איטליה


Hotel 38 E Dintorni

Via per Camposanto 15, מודנה, איטליה

כל החדרים המודרניים של Hotel 38 E Dintorni מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה.

כללי

מסעדה, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Real Fini San Francesco Hotel Modena

Rue Dei Frati Minori 4, מודנה, איטליה

המלון ממוקם בלב של מודנה והוא ידוע בזכות השרות הידידותי והנוחות הרבה שהוא מספק לאורחיו.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.



View Larger Map

מלונות בבומפורטו, מלונות באיטליה, הזמנת מלון בבומפורטו, בתי מלון בבומפורטו, דילים למלונות בבומפורטו, השוואת מחירים למלונות בבומפורטו, השוואת מלונות בבומפורטו, הנחות למלונות בבומפורטו, מלונות זולים בבומפורטו, השוואת בתי מלון בבומפורטו, נופש בבומפורטו, נופש באיטליה,

בומפורטו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Bomporto_2.htm
אמיליה-רומניה, איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה